یک جوان خلاق خوزستانی از به ثمر نشستن ایده اش می گوید:
"محمد خلفی" یک جوان ایده پرداز خوزستانی است و صاحب ایده نرم افزار کسب و کار اینترنتی دکتر ویزیت؛ که از انگیزه و روند تهیه این نرم افزار می گوید:
کد خبر: ۷۷۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ 11 August 2019
کسب و کار اینترنتی در ایران موضوع جدیدی نیست. البته شاید همه افراد جامعه شناخت دقیقی از استارت آپ ها و کسب و کارهای موجود در اینترنت نداشته باشند. اما می‌توان گفت این روزها تقریباً همه افراد به‌نوعی با این نوع کسب و کارها در ایران سروکار دارند. تقریباً همه ما در زندگی روزمره این روزها به‌نوعی با انواع مدل‌های کسب و کار اینترنتی سروکار داریم.این مدل‌های جدید کسب و کار، روزبه‌روز با نوآوری در تلاش هستند بخشی از نیازهای ما را پوشش دهند.  مثل همین کسب و کار اینترنتی " دکتر ویزیت "  که از یک اسفند سال گذشته ساخت اپلیکیشن دکتر ویزیت در اهواز آغاز شد و تا امروز بسیاری از پزشکان در آن ثبت نام کرده اند....
 
 "محمد خلفی" یک جوان ایده پرداز خوزستانی است و صاحب ایده نرم افزار کسب و کار اینترنتی دکتر ویزیت؛ که از انگیزه و روند تهیه این نرم افزار می گوید:
 
در عصر امروزی استفاده از اینترنت و استفاده از اپلیکیشن ها یا به نوعی همان استارتاپ ها در ایجاد خدمات رفاهی به عموم مردم نقش به سزایی دارند؛ البته علاوه بر نقش خدمات رسانی، نقش مهمی هم در ایجاد اشتغال و درآمدزایی دارند، به همین دلیل با تلفیق انگیزه خدمتی - رفاهی همراه با اشتغال که می تواند انگیزه کاملتری باشد، کار طراحی نرم افزار دکتر ویزیت را شروع کردیم.
 
 
 جرقه این کار از کجا زده شد؟ 
 
جرقه ی و ایده ی ساخت برنامه دکتر ویزیت، زمانی در ذهنم به وجود آمد که در زمینه مشاوره املاک فعالیت می کردم و متوجه این موضوع شده بودم که شاید ۹۵ درصد مشتریان ما عموما برای پیدا کردن ملک مورد نظر خود از برنامه ی دیوار که یک اپلیکیشن یا استارتاپ است؛ استفاده می کنند، بارها در کافی نت ها مراجعه کنندگانی را دیدم که برای گرفتن نوبت بیمارستان ها به آنجا مراجعه می کردند، خب این ایده فکری در ذهنم پرورش یافت که: استان ما برای مطب های  پزشکی نیاز به اپلیکیشن یا استارتاپی دارد که در امر نوبت دهی به هم استانی ها، خدمتی را ارائه بدهد.
 
 به چه شکل کار را شروع کردید؟ 
 
اوایل کار که به تنهایی کارهای پرسشگری و صبحت با طراحان و برنامه نویسان را انجام می دادم. کار طراحی برنامه دکتر ویزیت که تمام شد، دو تیم پشتیبانی و دو تیم بازاریابی تشکیل دادیم که هدایت هر کدام از این تیم ها برعهده ی یک سرتیم است و البته با سرعت گرفتن کار، تعداد این تیم ها بیشتر می شود تا کار را در مدت زمان کمتری به نتیجه برسانیم. 
 
 خودتان برنامه نویسی کار را انجام دادید؟ 
 
خیر، بنده برنامه نویس یا طراح نیستم...منتها ایده ی فکری دکتر ویزیت را با طراحان در میان گذاشتم که خوشبختانه با استقبال و تمجید همراه بود و در نهایت با یک تیم طراحی قرارداد بستم و تا به امروز برخی از کارهای پشتیبانی برنامه با این مجموعه طراحان در حال انجام است.
 
 در مورد اپلیکیشن دکتر ویزیت توضیح دهید که چه کاری انجام می دهد؟ 
 
با کمال افتخار نرم افزار Drvisite.com را خدمت شما معرفی می کنم؛ این برنامه نرم افزاری است که کار را برای بیماران آسانتر و برای پزشکان سریعتر و راحتر کرده است.
این نرم افزار خدمتی را فراهم کرده تا بیماران نیز به آسانی و بدون اتلاف وقت و بدون حضور در مراکز درمانی به رزرو نوبت بپردازند، تا در زمان مشخص کارها و فعالیت های خود را انجام دهند.
 
 با چه هدفی نرم افزار تهیه شد؟ 
 
هدف این است که تلاش می کنیم تا اتلاف وقت در زندگی بیماران و کاربران عزیز را به حداقل برسانیم و به صورت کاملا هوشمند، بهترین خدمات و بهترین راهکارهای مفید را جهت نوبت دهی در مراکز درمانی را به جامعه ارائه کنیم.
دکتر ویزیت؛ نرم افزاری است که به کاهش صف فیزیکی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مطب ها و مراکز درمانی می پردازد.
دکتر ویزیت، نرم افزاری است که بیماران در منزل و یا در هر جای دیگری که باشند و یا در هر لحظه از شبانه روز که بخواهند میتوانند سریع و آسان نوبت از پزشک خود را دریافت کنند‌.
 
 مزایایی که نرم افزار Drvisite.com برای بیماران دارد چیست؟ 
 
بیمار از دوباره کاری دیگر  راحت است و از نوبت خود در آن روز اطمینان کامل دارد.
بیمار می تواند دسته بندی بیماریها را مشاهده نماید.
بیمار می تواند اتاق کاری مجازی پزشک خود را مشاهده نماید.
بیمار می تواند توضیحاتی که پزشک در صفحه ی مجازی خود در مورد بیماری مورد نظر را تعریف کرده است را مشاهده نماید‌‌‌ تا در مورد بیماری خود آگاهی کامل داشته باشد.
بیمار می تواند فیلمها و تصاویری که پزشک در مورد تخصص خود را در اتاق کاری خود قرار داده است را مشاهده کند.
بیمار می تواند با پزشک خود از طریق نرم افزار بصورت پرسش و پاسخ در صورت صلاحدید پزشک در ارتباط باشد.
این نرم افزار به  GPS مجهز شده است که بیمار برای پیدا کردن مسیر پزشک خود مشکلی نداشته باشد.
بیمار به راحتی میتواند نوبت از پزشک خود را از طریق نرم افزار بگیرد.
پس از گرفتن نوبت، پیامک تایید ثبت نام برای بیمار ارسال خواهد شد.
بیمار می تواند ساعات کاری پزشک را مشاهده کند.
و هزاران مزیت دیگر ............
 
 
 و مزایایی که نرم افزار Drvisite.com برای پزشکان دارد، چیست؟ 
 
به پزشکان یک اتاق کاری  و یا یک صفحه ی مجازی به صورت صد در صد رایگان داده خواهد شد، که در واقع این برنامه کار یک منشی مجازی را برای پزشکان انجام خواهد داد.
پزشکان در این اتاق کاری میتوانند:
درباره تخصص های خود توضیحاتی را بنویسند مثل: تحصیلات، تجارب و سوابق کاری، مقام و جوایز، درج فیلم ها و عکس های مرتبط با تخصص خویش
همچنین پزشکان می توانند مشاهده کنند که در روز، چه تعداد مراجعه کننده از این برنامه دارند و نام بیماران، شماره تماس بیماران، و همچنین علت مراجعه ی بیماران را بدانند.
اطلاعات و سوابق بیمار، نمایش بیمه های تحت پوشش، تعیین زمان پذیرش و ملاقاتها، ثبت نوبت برای مراجعات، نمایش مطب پزشک یا مرکز درمانی روی نقشه ، و مزیت های دیگر.......
 
 نرم افزار Drvisite.com چه مشکلی را حل می کند؟ 
 
صرفه جویی در زمان و هزینه شما، دریافت نوبت سریع و آسان ، عدم نیاز به مراجعه حضوری در مراکز درمانی برای دریافت نوبت، مشاهده ی نزدیکترین موقعیت شما به پزشک مورد نظر روی نقشه ، دریافت نوبت از تمامی پزشکان مطب ها کلینیک ها و مراکز درمانی ، مشاهده ی ساعات و تاریخ دقیق  نوبت ها ، مسیریابی از محل خدمت گیرنده تا محل استقرار خدمت دهنده.....
 
دکتر ویزیت؛ کار بیماران را آسان می کند/ با نگاه خدمتی- رفاهی همراه با اشتغال شروع کردیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار