مدیر امور آبفا روستایی شهرستان هویزه گفت: قطعی آب آشامیدنی ۴۰ روستای این شهرستان که در اثر کاهش دبی رودخانه به وجود آمده بود، رفع شد.
کد خبر: ۷۷۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 11 August 2019

عبدالکاظم کروشات با اشاره به رفع قطعی آب در 40 روستای شهرستان هویزه اظهار کرد: قطعی آب بوجود آمده بر اثر کاهش دبی رودخانه و عدم امکان مکش آب توسط پمپ‌های مکنده بود.

وی ادامه داد: کاهش دبی رودخانه در راستای جلوگیری از ورود آب به مزارع کشاورزی و خسارت احتمالی به محصولات کشاورزان انجام شده بود اما این امر موجب شد تا شرایطی به وجود آید که آب 40 روستای شهرستان قطع شود.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان هویزه تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی‌های قبلی به ساکنان این روستاها نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز آن‌ها هشدار داده شد و سپس با عملیات کارگزاری لوله از محل مکش تا رودخانه ظرف مدت ۲۴ ساعت مشکل بوجودآمده برطرف شد.

کروشات عنوان کرد: در مدت زمان قطعی آب و همچنین زمان انجام عملیات رفع مشکل، از طریق تانکر سیار آب مورد نیاز روستاها تامین شد و مردم در این زمان از نظر تامین آب شرب مشکلی نداشتند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر هچ مشکلی از نظر کمی و کیفی در آبرسانی به ۴۰ روستای بخش‌های مرکزی و نیسان شهرستان هویزه وجود ندارد. این ۴۰ روستا جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر را تحت پوشش دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار