معاون فرهنگی شهرداری اهواز گفت: ما از برخی مختصات فرهنگی اجتماعی شهر اهواز غافل شده‌ایم که باید مدنظر قرار گیرد و باید با استفاده از تخصص و امکانات موجود کار فرهنگی را به‌صورت محله به محله و کوچه به کوچه انجام دهیم.
کد خبر: ۷۷۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ 11 August 2019

مراسم معارفه معاون فرهنگی شهردار اهواز صبح امروز در سالن اجتماعات شهرداری اهواز برگزار شد و مسعود امینی سکاندار سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی این کلانشهر شد.

امینی سابقه فعالیت به‌عنوان مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، دبیر شورای فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر فدراسیون تکواندو و مشاور فرهنگی باشگاه پرسپولیس تهران را دارد.

رئیس جدید سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اهواز در مراسم معارفه خود با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی این کلانشهر اظهار کرد: بزرگان ورزشی، فرهنگی و رسانه‌ای ما در اهواز کمتر از بزرگان فرهنگی و رسانه‌ای کشور نیستند و باید با همدلی این فرصت را غنیمت شمرده و به شهرمان خدمت کنیم.

امینی بیان کرد: ما از برخی مختصات فرهنگی اجتماعی شهر اهواز غافل شده‌ایم که باید مدنظر قرار گیرد و باید با استفاده از تخصص و امکانات موجود کار فرهنگی را به‌صورت محله به محله و کوچه به کوچه انجام دهیم.

وی افزود: شهر اهواز داده‌ها، مختصات، توانایی‌ها، امکانات و قابلیت‌های بسیار مهمی دارد و همواره در مسیر نگاه کشور است و همه به‌خوبی آن را می‌شناسند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار