تابناک / مدیرعامل توزیع برق استان گیلان با تشکر از مشترکین خانگی، صنعتی، ادارای و تجاری که در راستای مدیریت مصرف برق گام برداشتند، گفت: در فصل گرما امسال توانستیم حداقل خاموشی‌ها را در سطح استان داشته باشیم.
کد خبر: ۷۷۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 11 August 2019

 

 

تابناک / مدیرعامل توزیع برق استان گیلان با تشکر از مشترکین خانگی، صنعتی، ادارای و تجاری که در راستای مدیریت مصرف برق گام برداشتند، گفت: در فصل گرما امسال توانستیم حداقل خاموشی‌ها را در سطح استان داشته باشیم.

جمشید طالبی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در گرامیداشت روز خبرنگار گفت: هفدهم مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران استان گیلان تبریک می‌گویم.

شرکت توزیع نیروی برق گیلان یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک دارد

مدیرعامل توزیع برق استان گیلان با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق گیلان یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک دارد، افزود: بیش از دو هزار و ۵۰۰ روستای برخوردار در استان داریم و لازم به ذکر است در گیلان همه روستاها که دارای مجوز منابع طبیعی، کد روستایی و نیز بالای ۱۰ خانوار باشند از نعمت برق برخوردارند.

در فصل گرما امسال توانستیم حداقل خاموشی‌ها را در سطح استان داشته باشیم

وی با تشکر از مشترکین خانگی، صنعتی، ادارای و تجاری که در راستای مدیریت مصرف برق گام برداشتند، گفت: در فصل گرما امسال توانستیم حداقل خاموشی‌ها را در سطح استان داشته باشیم.

طالبی با بیان اینکه در سال گذشته پیک مصرف برق در ۹ مرداد بود، تصریح کرد: امسال نیز در همین تاریخ اوج مصرف برق را در سطح استان داشتیم.

در گیلان ۲۹ هزار شبکه و بیش از ۲۲ هزار تراس برق داریم | ۴۵۵ پروژه برای هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

وی با بیان اینکه صنعت برق بر پایه وصول مطالبات است، گفت: در گیلان ۲۹ هزار شبکه و بیش از ۲۲ هزار تراس برق داریم که تا پایان سال ۹۷ در تعرفه‌های مختلف ۱۰۸ میلیارد تومان از مشترکین دریافت کردیم.

مدیرعامل توزیع برق استان گیلان به پروژه‌های هفته دولت اشاره کرد و افزود: ۴۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان برای هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین ادامه داد: یکی از پروژه‌های برق حذف قبوض کاغذی است.

طالبی با بیان اینکه در استان گیلان ۸.۵ میلیون قبض برای مشترکین صادر می‌شد، گفت: از اوایل خردادماه امسال شرکت توزیع برق استان گیلان برای اجرای حذف قبوض اقدام به دریافت شماره موبایل های مشترکین کرد و حال حاضر در سایت شرکت توزیع برق گیلان بستری برای مشترکین فراهم شده است تا بتوانند از این طریق به وسیله شماره اشتراک خود شماره همراه خود را وارد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار