رییس پلیس آگاهی خوزستان‌ گفت: باند سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در اهواز متلاشی و سارقان به ۱۶ فقره سرقت در شهرستان اهواز اعتراف کردند.
کد خبر: ۷۷۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 11 August 2019

سرهنگ سعید شعبان افزود:در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی، باند هشت نفره در خصوص سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شعبان بیان کرد : متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

وی گفت: استفاده نکردن از سیستم های امنیتی و حفاظتی، رعایت نکردن نکات ایمنی در راه های ورودی و خروجی اماکن، رعایت نکردن اصول ایمنی پس از پایان ساعت کار یا در تعطیلات، کنترل نکردن ورود و خروج افراد، نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی در مکان های غیر امن ساختمان از جمله عوامل زمینه ساز اصلی سرقت از اماکن است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار