رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:
رئیس کمیسیون انرژی مجلس، نقش خبرنگاران در توسعه کشور را حائز اهمیت دانست و گفت: خبرنگاران با بیان ظرفیت و استعدادهای کشور، زمینه توسعه آن را هموار کنند.
کد خبر: ۷۷۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 10 August 2019

فریدون حسنوند در نشست تجلیل از خبرنگاران در دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نقش خبرنگاران در گردش آزاد اطلاعات، آگاهی ‌بخشی به جامعه و بیان خدمات در جوامع توسعه یافته و در حال توسعه را مهم معرفی کرد.

وی با تجلیل از خبرنگاران‌ شهرستان اندیمشک افزود: خبرنگاران با بیان ظرفیت‌ها و استعداد منطقه نرخ بالای بیکاری را به عنوان مهمترین چالش امروز در شهرستان اندیمشک، استان خوزستان و کشور را با هنرمندی در بیان مطالب به فرصت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال‌ تبدیل سازند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: در جهان امروز اطلاع‌رسانی و هنر بیان فرصت‌ها و چالش‌ها از موضوعات مهم در راستای توسعه در جوامع بوده و با استفاده از ظرفیت رسانه فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی پدید خواهد آمد.

وی افزود: رسانه محل تولد استعدادها و بیان تفکرات است که در این زمینه باید از تجربه‌های صاحب‌نظران برای تحقق توسعه و بیان راهکارهای عملی در مسیر تحقق توسعه و رفع چالش‌ها استفاده شود.

حسنوند، خبرنگاری و فعالیت رسانه‌ای را محل تضارب آرا دانست و تصریح کرد: نباید فضای رسانه را به محل درگیری سیاسی و بداخلاقی تبدیل کرد.

رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی، هم‌افزایی و تعامل را با حفظ رأی و نظر از هنرهای خبرنگاران دانست و اظهار کرد: خبرنگاران در همه مسائل باید زیبایی‌ها و مشکلات را با هنرمندی انعکاس دهند.

وی، بیان انتقاد با هدف رفع معضلات و مشکلات را از وظایف رسانه دانست و عنوان کرد: بیان مشکلات با ارائه راهکار عملی را نویدبخش امید در جامعه و گامی در مسیر تحقق رسالت رسانه معرفی کرد.

حسنوند گفت: از ظرفیت، نخبگان، جوانان، صاحب‌نظران برای توسعه و بیان فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی جامعه در رسانه‌های محلی با هدف رفع چالش‌های موجود بیش از گذشته استفاده شود.

وی، فضای رسانه در حوزه سیاسی را نشان دهنده بلوغ سیاسی جامعه دانست و افزود: رقابت‌های سیاسی محل بروز استعدادهای جدید و بیان تضارب آرا با هدف رشد و توسعه خدمات و توسعه همه‌جانبه منطقه و کشور باشد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد برخی از نواحی و مناطق کشور اظهار کرد: عامل وحدت، بلوغ سیاسی و رشد سیاسی در جامعه توانسته توسعه پایدار را در برخی از مناطق کشور به دنبال داشته که با الگوبرداری صحیح باید زمینه توسعه پایدار را در منطقه و استان پدید آورد.

وی با تأکید بر رعایت مرز انتقاد و بداخلاقی سیاسی افزود: انتقاد سازنده به همراه راهکار علمی و عملی راه توسعه کشور را هموار و تقویت‌کننده امید به آینده در بین نسل جوان خواهد بود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در خاتمه نقش خبرنگاران در توسعه کشور را حائز اهمیت دانست و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان ظرفیت و استعدادهای کشور زمینه توسعه کشور را هموار کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار