مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی در جمع خبرنگاران گفت : خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولین در فرهنگ سازی صرفه جویی آب هستند .
کد خبر: ۷۷۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ 10 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی  سلطانعلی ولیزاده رئیس شرکت آب و فاضلاب خوی در نشست خبری که بمناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب خوی برگزار شد گفت : خبرنگاران رابط بین مسئولین و مردم در فرهنگ سازی صرفه جویی آب هستند .

وی اضافه نمود : خبرنگاری کار و حرفه ای حساس است که استعداد خاصی لازم دارد و هر فردی نمی تواند در این عرصه خدمت نماید .

وی ادامه داد : خبرنگاران باید زبان گویای مسئولین و پیام رسان مردم به مسئولین باشند تا مردم و مسئولین بواسطه حضور خبرنگاران با همدیگر ارتباط صمیمی و قانون مند داشته باشند .

ولیزاده در قسمتی از سخنان خود افزود : خبرنگاران باید خدمات دستگاه های اجرایی را با صداقت کامل به اطلاع آحاد مختلف مردم برسانند تا موجب رضایت مردم از مسئولین ودر نهایت رضایت مردم از نظام اسلامی گردد .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در زمینه ارزش خبرنگار در جامعه گفت : امروز باید ارزش کارخبرنگاران در جامعه در سطحی بالا مطرح شده و حقوق خبرنگاران در بین مردم و مسئولین رعایت گردد . و مردم جایگاه خبرنگاران را با تمام وجود لمس کرده و خبرنگاران را پل ارتبتطی خود و دولت مردان بدانند .

سلطانعلی ولیزاده بعداز استماع سوالات خبرنگاران به تک تک سوالات مطروحه پاسخ دادند .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی اهم عملکرد سال ۹۷ و ۴ ماهه اول ۹۸ را تشریح کرد و در قسمتی از توضیح برنامه های شرکت در ادامه سالجاری گفت : با بهره برداری از ( بزرگترین طرح اقتصاد مقاومتی سال ) مدول شماره ۳ تصفیه خانه فاضلاب شهری با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در سال ۹۸ ، تا سال ۱۴۱۵ هیچ گونه مشکلی در تصفیه فاضلاب شهری نخواهیم داشت .

وی در ادامه اظهارداشت : کیفیت آب شرب شهرهای شمال استان تحت کنترل آزمایشگاه آب شرکت آب و فاضلاب خوی بوده و این آزمایشگاه مجهز ، آزمایشگاه معتمد استان و کشوری می باشد .

ولیزاده در پایان سخنان خود گفت : خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می توانند از حق انشعاب آب بصورت رایگان استفاده نمایند .

لازم به ذکر است : در پایان مراسم خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط رئیس شرکت آب و فاضلاب خوی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار