استاندار قزوین تاکید کرد:
استاندار قزوین از مسئولان خواست در مبارزه با قاچاق کالاها تمرکز بیشتری بر روی کالاهای سلامت محور داشته و جدی تر با این مساله برخورد کنند.
کد خبر: ۷۷۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ 10 August 2019

ضرورت تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

 به گزارش تابناک قزوین "عبدالمحمد زاهدی"  استاندار قزوین در نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین افزود: قاچاق کالاهای سلامت محور از جنبه های اقتصادی و اجتماعی دارای تبعات بسیاری است و باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: گزارش‌هایی از وجود کالاهای قاچاق در باشگاه‌های پرورش اندام و آرایشگاه‌ها دریافت شده که سلامت شهروندان را نشانه رفته است و اتاق اصناف، سازمان صمت، نیروی انتظامی و تعزیرات باید برخوردهای جدی تری در این زمینه داشته و مانع از توزیع این کالاها در بین شهروندان شوند.

زاهدی به قاچاق گندم در استان اشاره کرد و گفت: دلائل مختلفی برای خرید گندم توسط بخش خصوصی و دلالان و افزایش قیمت ها وجود دارد که سبب شده تا کشاورزان برای انبار کردن این محصول استراتژیک اقدام کنند.

استاندار قزوین با تاکید بر کیفیت مطلوب گندم تولیدی استان، گفت: این محصول در هر نقطه از ایران دارای کیفیت متمایزی است و خرید گندم استان توسط شرکت های ماکارونی از کیفیت مناسب و مورد نظر این کالا حکایت دارد.

زاهدی با بیان اینکه نباید اجازه داد گندم از استان خارج شود، اظهار داشت: واحدهایی که ارتباطی با حوزه گندم ندارند اجازه ندارند برای خرید و احتکار این محصول اقدام کنند.

استاندار قزوین در ادامه سخنان خود به قاچاق البسه اشاره کرد و گفت: لباس هایی که به صورت محموله قاچاق کشف می شود باید با دستور قضایی به کمیته امداد و بهزیستی تحویل شوند.

برچسب ها: استانداری ، قاچاق ، سلامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار