به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت هفته ملی ازدواج، جشنواره ازدواج با شعار ازدواج آسان _مهربانی مفصل در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 10 August 2019

محمدمهدی چراغپور، دبیر موسسه مردم‌نهاد جوانان علمدار جنوب كه كار اجرایی اين مراسم را بر عهده داشت، در اين خصوص اظهار کرد: اين مراسم در قالب جشنواره پیوند آسمانی و آیین ازدواج 14 زوج برگزار شد.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری اين مراسم، ترويج فرهنگ ازدواج و آسان‌سازی اين امر مقدس در بين جوانان است لذا سعی كرديم با ساده‌ترين شكل ممكن اين كار را انجام دهيم.

این فعال اجتماعی تصمیم ازدواج را مهمترین تصمیم زندگی جوان برشمرد و ترويج ازدواج آسان و دوری از تجملات را راهی برای پايداری زندگی مشترك عنوان كرد و گفت: ما الگوهای خوبی از سبک زندگی داریم ولی متاسفانه نتوانسته‌ایم در الگوسازی و آموزش سبک زندگی و بالاخص معرفی سبک زندگی و ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) به خوبی عمل کنیم.

چراغپور كمك به ازدواج جوانان را بهترين حركت برای ترويج ازدواج آسان دانست و بيان كرد: هر چند برای اين زوج‌ها هديه و تسهيلاتی در نظرگرفته‌ايم اما برای تامين جهيزيه نوعروسان به مساعدت خيران و افراد نيكوكار نيازمنديم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ازدواج ، جوانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار