سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری 448 هزار ساعت تدریس رایگان برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه و شرکت بیش از 9 هزار معلم در این طرح (خیرین آموزشی) خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ 10 August 2019

علی‌حسن فردبابلی اظهار کرد: امسال بیش از 9 هزار معلم در طرح خیرین آموزشی شرکت کردند و بیش از 448 هزار ساعت، آموزش رایگان ارائه شد. همچنین تعداد ساعات‌ تدریس نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: طرح خیرین آموزشی طرحی است که در آن معلمان مازاد بر ساعت تدریس، به صورت رایگان برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه کلاس برگزار می‌کنند. این طرح در بیش از دو هزار آموزشگاه در سطح استان برگزار شد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه داد: هدف از برگزاری این طرح، ارتقای کیفیت آموزشی و کمک به دانش آموزان لازم‌التوجه و تقویت بنیه علمی آن‌ها است.

فردبابلی ادامه داد: طرح خیرین آموزشی برای حدود 140 هزار دانش‌آموز در سطح استان برگزار شد. این طرح چند سال متوالی است که اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین براساس سند تحول بنیادین، طرح خیرین آموزشی برای مناطق محروم، روستاها، حاشیه شهرها، دانش آموزان مناطق دوزبانه و دانش آموزان با نیازهای ویژه اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: از اهداف اصلی این طرح می‌توان به کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه، پیشگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان و افزایش کیفیت آموزش اشاره کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: معلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار