معاون امور فرهنگی و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بیست‌وششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان با حضور 1311 هنرمند در رشته‌های هنری مختلف با ارسال مجموع 5801 اثر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 09 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، عبدالحسین رحمتی گفت: بیست‌وششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در رشته‌های ارتباط تصویری، تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی، عکاسی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور، نقاشی و نگارگری با حضور هنرمندان و شخصیت برجسته هنری کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه جشنواره با حضور اساتید، هنرمندان هنرهای تجسمی و مسوولان اجرایی و فرهنگی در ایلام روز چهارشنبه ۳۰ مرداد برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره ۱۳ مردادماه بود، خاطرنشان کرد: درمجموع در این دوره از جشنواره  ۱۳۱۱ هنرمند از ۳۱ استان کشور در رشته‌های هنری اعلامی شده، در فراخوان با ارسال ۵۸۰۱ اثر شرکت کردند.

وی عنوان کرد: کار داوری آثار ارسالی با حضور داوران برجسته کشوری در بخش‌های مختلف هنری آغازشده است.

رحمتی تصریح کرد: بر طبق جدول زمان‌بندی، کار داوری آثار و انتخاب هنرجویان در هر ۹ رشته از روز سه‌شنبه ۱۴ مردادماه آغاز و تا ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۱۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، بیست‌وششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری رضوان صادق‌زاده با شعار «نرسیده به درخت، دو قدم مانده به گل» از سی‌ام مرداد تا سوم شهریورماه ۱۳۹۸ در ایلام برگزار خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار