همزمان با روز خبرنگار صورت گرفت
همزمان با روز خبرنگار ، تعدادی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد طی نشست خبری پیشنهاد آزادی یک بانوی زندانی به دلیل جرائم غیر عمد را دادند که نهایتا به آزادی این زندانی در همان نشست منجر شد.
کد خبر: ۷۷۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 08 August 2019
مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان آزاد خواهند شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اسماعیل جمیاری ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: در بین اعیاد قربان تا غدیر آزادسازی ۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان را با همکاری خیرین را خواهیم داشت.
جمیاری با بیان اینکه پوشش حمایتی خانواده های زندانیان ضروری است، ابراز داشت: انجمن حمایت از زندانیان فعال شده، اما باید فعالیت دستگاه های حمایتی در این محور به شکل بهتری شکل بگیرد.
 
آزادی یک زن زندانی با همکاری خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی + فیلم و تصاویر

وی افزود: امید است که دولت ردیف بودجه ای حمایتی برای خانواده زندانیان را در نظر بگیرد.
مدیرکل زندان های استان گفت: می طلبد که مسئولین به نحو مطلوبتری در فکر خانواده های زندانیان باشد.
جمیاری با اشاره به هدفگذاری کاهش جمعیت کیفری، عنوان داشت: در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ نفر از زندانیان مشمول عفو رهبری شده که ۶۰۰ نفر آزاد و بقیه جامعه هدف نیز مشمول تخفیفات مختلف شدند.
جمیاری  با اشاره به اقدامات فرهنگی و توانمند سازی زندانیان، تصریح کرد: همکاران ما در سازمان زندان ها، علیرغم کمبودها، با روحیه جهادی فضایی برای بازپروری زندانیان را فراهم کرده اند.
جمیاری از اجرای صدها برنامه فرهنگی در اداره کل زندان ها خبر داد و بیان داشت: فعالیت های خوبی در این راستا شکل گرفته است.
در ادامه این نشست خبرنگاران حاضر پس از سخنان مدیر کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد در مورد زندانیان بدهکار پیشنهاد آزادی یکی از زندانیان را در همین نشست و با پرداخت بدهی وی ، اعلام کردند که پس از رایزنی مدیر کل زندان ها با مسئولین قضایی و شورای حل اختلاف اقدام به زمینه سازی آزادی فوری وی نمود که خوشبختانه به نتیجه رسید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار