محسن رضایی:
رضایی با تأکید براینکه امسال حضور مردم تعیین کننده است، خاطرنشان کرد: امروزه مردم عاقل و فهیم ملت ایران می‌خواهند که سر ترامپ دیوانه را به دیوار بکوبند و ثابت کنند که با تاریخ و میراث خود همراه هستند.
کد خبر: ۷۶۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 07 August 2019

محسن رضایی امروز پس از دیدار با جمعی از پاسداران خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروزه دولت آمریکا و شخص ترامپ دو گناه بزرگ مرتکب شدند و نخست آنکه از توافقی که کشورهای عضو شورای سازمان امنیت ملل و اروپایی باهم امضا کرده بودند، خارج شد.

به گزارشگتابناک" وی با اشاره به این‌که شخص ترامپ عملاً نوعی بی‌ثباتی و بی‌اعتمادی را در روابط بین‌الملل و قراردادهای بین‌المللی به وجود آورده است، ادامه داد: گناه دوم ترامپ این است که میلیاردها دلار خسارت به کشورمان با ایجاد تحریم و نفت و وارد کردن فشارها، به همراه داشته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که ملت ایران نمی‌خواهد با آمریکا ارتباط داشته باشد، بیان کرد: ایران به دلیل رفتارهای نامربوط و اهداف شوم مبنی بر بازگشت ایران به حالت تحت استعمار نمی‌خواهد ارتباط داشته باشد.

وی با بیان این‌که آمریکا به دنبال برخورد با ایران از موضع برابر و عدم وجود شرایط برابر با آن است، تأکید کرد: تجربه تاریخی کشور به ایران نشان داده که آمریکا غیرقابل اعتماد است و آمریکا به دلیل اینکه هیچ بهانه‌ای ندارد دو گناه بزرگ را مرتکب شده است.

رضایی با اشاره به این‌که هدف آمریکا و به ویژه شخص ترامپ از تحریم و فشارها مردم است، ادامه داد: می‌خواهند به مردم فشار وارد کنند که مردم علیه نظام شورش و به میدان بیایند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که حضور مردم در مناسبت‌های امسال بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: از جمله این رویدادهای مهم محرم، صفر، 13 آبان، 22 بهمن و انتخابات مجلس است که حضور مردم در صحنه‌ها سبب می‌شود دشمن متوجه بی‌فایده بودن تمام تلاش‌های خود شود.

وی با بیان این‌که نقش مردم مأیوس کردن دشمن برای دست برداشتن از فشارهاست، گفت: مردم باید دشمن را سر جای خود بنشانند تا به توافق‌های بین‌المللی بازگردد. اگر بنا باشد که هر توافقی ایران با کشور دیگر منعقد می‌شود، کشور دیگری به زیر آن بزند، هیچ مسئله با ثباتی باقی نمی‌ماند و ثبات در روابط بین‌الملل از بین می‌رود.

رضایی با تأکید براینکه امسال حضور مردم تعیین کننده است، خاطرنشان کرد: امروزه مردم عاقل و فهیم ملت ایران می‌خواهند که سر ترامپ دیوانه را به دیوار بکوبند و ثابت کنند که با تاریخ و میراث خود همراه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار