همزمان با دهه ولایت؛
با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و حمایت بنیاد مستضعفان-علوی به مناسبت دهه ولایت جشنواره ورزشی با حضور ورزشکارانی در قالب رشته های تیمی و انفرادی از شهرستان های مختلف استان در لنده برگزار میشود.
کد خبر: ۷۶۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۴ 07 August 2019

با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و حمایت بنیاد علوی به مناسبت دهه ولایت جشنواره ورزشی با حضور ورزشکارانی در قالب رشته های تیمی و انفرادی از شهرستان های مختلف استان در لنده برگزار میشود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد- محمود فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت؛ جشنوراه ورزشی تحت عنوان جام علوی به مناسبت دهه ولایت به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان با حمایت ویژه بنیاد علوی برگزار میشود.

فاضلی خاطر نشان کرد؛ با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی انجام شده با هیات های استان و شهرستان این دوره از مسابقات در دو سطح استانی و شهرستانی برگزار میشود.

 رییس اداره ورزش وجوانان لنده خاطرنشان کرد؛ مسابقات سطح استانی با حضور ورزشکارانی از رشته های کاراته، کشتی، کونگ فو، بدمینتون و تکنواندو برگزار میشود.

محمود فاضلی یاد آور شد؛ در سطح شهرستانی مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال، هندبال، شطرنج، همایش پیاده روی، دومیدانی،شنا، طناب کشی و چوبکشی برگزار میشود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده زمان برگزاری مسابقات را از تاریخ ۱۳۹۸/۵/۲۱ لغایت ۹۸/۵/۲۹ اعلام کرد.

محمود فاضلی به مزایای میزبانی مسابقات در چنین سطحی برای شهرستان اشاره و گفت؛ برگزاری مسابقات ورزشی در چنین سطحی تجربه ای بزرگ و موجب اعتلای ورزش شهرستان میشود. ورزشکاران ما با رقابت با سایر ورزشکاران از مناطق مختلف کسب تجربه میکنند و استعداد های که در رشته های مختلف داریم شناسایی میشوند .

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده از حمایت های ویژه بنیاد مستضعفان-علوی که موجب ایجاد شور نشاط و ارتقای سطح ورزش در مناطق محروم میشود تقدیر و تشکر کرد.

منبع|پایگاه خبری بنیاد علوی در لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار