کد خبر: ۷۶۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ 06 August 2019
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نخستین نمایشگاه «جهیزیه و ازدواج آسان» در شهرهای یاسوج و گچساران خبر داد و گفت: تهسل ازدواج جوانان از مهمترین اهداف اجرای این نمایشگاه است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و ورزش و جوانان نخستین نمایشگاه «جهیزیه و ازدواج آسان» در شهرهای یاسوج و گچساران برپا می‌شود.
وی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده  نخستین نمایشگاه «جهیزیه و ازدواج آسان» در یاسوج از 21 تا 25 مردادماه و در گچساران 28 مردادماه تا یکم شهریورماه دایر است.
دیودیده با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی بدون شک برخی جوانان در تامین جهیزیه با مشکل روبه‌رو هستند، ابراز کرد: با مشارکت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان این نمایشگاه با هدف کمک به ازدواج جوانان اجرایی می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تولیدکنندگان برتر کشور در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: تولیدکنندگان به دلیل دریافت نکردن هزینه مازاد غرفه‌ها،  محصولات خود را با 20 درصد تخفیف و به صورت شرایطی به زوج‌های جوان عرضه می‌کنند.
دیودیده با اشاره به اینکه طبق تفاهم صورت گرفته وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت ورزش و جوانان نمایشگاه «جهیزیه و ازدواج آسان» به صورت مستمر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در شهر گچساران به هفت نفر از زوج‌های جوان جهیزیه و در شهر یاسوج نیز به هشت نفر وجه نقد برای خرید جهیزیه اهدا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار