آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید، سه عامل اصلی پیشرفت در کمیته امداد قم را حسن برخورد، حسن تدبیر اداری و حسن معیشت برای مددجویان دانست.
کد خبر: ۷۶۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴ 06 August 2019

به گزارش تابناک قم، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید در دیدار مدیرکل و کارکنان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: حسن برخورد شما در خدمت به نیازمندان قابل تقدیر است و اعتماد مردم را به این نهاد افزایش داده است.

وی سه عامل اصلی اعتمادسازی را حسن تدبیر، حسن برخورد و حسن معیشت برای مددجویان عنوان و اظهار کرد: رعایت این سه عامل موجب شده که وضعیت زندگی مددجویان کمیته امداد قم همواره رو به پیشرفت باشد.

این مرجع تقلید ضمن ابراز محبت قلبی به خدمتگزاران محرومین افزود: در دعای نمازهایم برای امدادگران کمیته امداد از خداوند متعال موفقیت طلب می کنم.

اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه صدقات مردم قم در چهار ماهه نخست امسال ۵۲ درصد رشد کرده است گفت: در حال حاضر از ۱۶ هزار خانوار حمایت می کنیم که با وجود تلاطم اقتصادی موجود، فقط در استان قم، بیش از هفت هزار خانوار جدید را مورد حمایت قرار دادیم.

وی با اشاره به کمک‌های قابل توجه نقدی، کالایی و معیشتی چه در ماه مبارک رمضان و چه برای خانواده‌های آسیب دیده از سیل اضافه کرد: امسال به ویژه در ماه رمضان، تعداد حامیان ایتام و کودکان طرح محسنین کمیته امداد قم رشد خوبی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از ارائه خدمت به هزار و ۴۰۰ بیمار صعب العلاج تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: همچنین برای رفع سوء تغذیه هزار و ۲۰۰ کودک زیر ۶ سال نیز هر ماه 100 هزار تومان به حساب آنها واریز می‌کنیم.

میرشکار با بیان اینکه امسال تاکنون ۴۸۸ فقره وام ودیعه مسکن از 5 تا 15 میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده است افزود: علاوه بر این هزار و ۲۴۴ فقره وام کارگشایی نیز به نیازمندان اعطا کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم خدمات فرهنگی ارائه شده به مددجویان را خاطرنشان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون پذیرای بیش از 4 هزار نفر در مجتمع حضرت معصومه (س) بودیم و حدود ۱۵۰۰ مددجو را نیز به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام کردیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار