مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: جمهوری اسلامی امروز از نظر سیاسی قدرت اول منطقه است و باید این گفتمان را برای جوانان تبیین کنیم.
کد خبر: ۷۶۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ 04 August 2019

حجت الاسلام رستگارپناه، در نشست با اصحاب رسانه که امروز ۱۳ مردادماه برگزار شد‏، اظهار کرد: امروز نمی‌توانیم حوادث کشورمان را بدون توجه به آنچه در منطقه و بین‌الملل می‌گذرد، تحلیل کنیم.

وی ادامه داد: شهیدان تقدیم شده در راه اسلام و انقلاب اسلامی همواره تأکیدشان بر عزت انقلاب و اسلام است. امروز در مقیاس بین‌المللی انقلاب اسلامی به عنوان تنها گفتمانی است که عقبه ایدئولوژیکی صدها ساله دارد که در میان نخبگان جهان حاکم است. به اعتراف مراکز تحقیقاتی دنیای استکبار، گفتمان انقلاب اسلامی در برابر همه گفتمان‌های الهی و غیرالهی قرار دارد زیرا انقلاب اسلامی مبتنی بر فطرت بشری و اندیشه و تفکری است که ریشه در هزاران سال توحید دارد.

رستگارپناه با بیان اینکه اگر دنیای استکبار چهار دهه شعار دهکده جهانی را مطرح کرده و قائل به این است که این دهکده باید کدخدا داشته باشد و آن آمریکا است‏، گفت: به اعتراف کیسینجر قرن ها است که جمهوری اسلامی آینده جهان را متعلق به خود می‌داند. همانگونه که استکبار از ایران و منطقه رانده شد، صدای شمارش معکوس مرگ تدریجی خود را به صدا در آورده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان افزود: اکنون غرب را موج معنویت‌گرایی فرا گرفته است و تنها در آمریکا بیش از ۲۵۷ کالج، هزاران دانشجو را برای مدیریت این موج تربیت می‌کند. امروز جنگ اندیشه و اراده‌ها است و آمریکایی‌هایی معتقدند که در مقابل جمهوری اسلامی به بی‌ارادگی رسیده‌اند. اکنون بهترین زمان برای تبدیل تهدید به فرصت است و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه رسانه و خبرنگاران سخت‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: طاغوت را سرنگون کردیم و جمهوری اسلامی را بر سر کار آوردیم اما هنوز فاصله‌مان با اسلام بالفعل خیلی زیاد است و این فاصله نیاز به تلاش دارد. رسانه می‌تواند با قلم و لحظه‌آفرینی و نگارش، به شکل‌گیری دولت و مجلس در تراز انقلاب اسلامی کمک کند. استراتژی دشمن ناامید کردن جامعه و فاصله انداختن بین جوانان و ولایت است.

رستگارپناه بیان کرد: اکنون معادلات جهانی بر محور جمهوری اسلامی می‌چرخد و آمریکا ۸۰ سال است که تلاش کرده خاورمیانه بزرگ با محوریت اسرائیل را بنا نهد اما آنچه می‌بینیم این است که توان اسرائیل از ۳۳ روز به ۴۸ ساعت رسید و خاورمیانه بزرگ اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی شکل گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز از نظر سیاسی قدرت اول منطقه است و باید این گفتمان را برای جوانان تبیین کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار