مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد:
کد خبر: ۷۶۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 03 August 2019

سمیه قاسمی طوسی ضمن اشاره به مذاکراتی که با رایزن اقتصادی سفارت و همسر سفیر اتریش در استان داشت گفت: برنامه برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان مازندرانی در شهرهایی از اتریش که خواهرخوانده سه شهر از شهرهای استان شدند در دست بررسی است. 
وی افزود: همانگونه که در اخبار خواندید "اشتفان شولتز"  سفیر اتریش در جمهوری اسلامی ایران به اتفاق رایزن اقتصادی سفارتخانه و همسر خود به مازندران آمد. در سلسله نشست های استاندار مازندران با سفیر اتریش در ایران بر اشتراکات مازندران و اتریش تاکید شد و همچنین سه تفاهم نامه خواهرخواندگی میان سه شهر مازندران با سه شهر اتریش به امضای سفیر این کشور و احمد حسین زادگان استاندار مازندران رسید.
مدیر کل امور زنان و خانواده ادامه داد:  از حاشیه های جالب این سفر، همراهی رایزن اقتصادی سفارت و همچنین حضور آنجلیکا شولتز همسر سفیر اتریش بود که فارغ التحصیل روابط بین الملل است، تاکید بر نزدیکی زنان دو کشور ایران و اتریش دارد و از طرفداران مشارکت حداکثری زنان است.
قاسمی طوسی ضمن تاکید بر وجود ظرفیت های پنهان در حوزه های مختلف زنان در استان مازندران گفت: با همسر سفیر توافق کردیم پس از تعیین تکلیف نهایی خواهرخواندگی سه شهر مازندران با اتریش، نمایشگاهی از توانمندی زنان استان را در این سه شهر برگزار کنیم ضمن اینکه زنان اتریشی نیز نمایشگاهی از توانمندی و سطح مشارکت خود را برای زنان و دختران استان به نمایش خواهند گذاشت.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین راهکارهای توسعه، استفاده از تجربیات زنان دیگر کشورها است و ما نیز درهمین راستا، تلاش خواهیم کرد تجربیات زنان موفق دو کشور، به اشتراک گذاشته شود.
قاسمی طوسی در پایان تاکید کرد؛ پس از تعیین تکلیف نهایی خواهرخواندگی سه شهر مارندران با سه شهر اتریش، برنامه های اجرایی دیگری نیز در حوزه بانوان عملیاتی خواهد شد که در آینده به آن اشاره خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار