کد خبر: ۷۶۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 03 August 2019

  غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی

غرفه سازی در دنیای تبلیغات امروزه که در نمایشگاه ها و مراسمات و همایش های بزرگ بسیار از آن استفاده می شود یکی از روش های متداول ارائه خدمات و خلاصه از از فعالیت به مشتریان برای کسب و کار ها و استارتاپ های کوچک و بزرگ است.

مثلا یکی از موارد استفاده آن را می توان نمایشگاه هایی دانست که هر ساله در پایتخت کشور برگزار می شود.

در واقع برای مثال دقیق تر نمایشگاه های مربوط به تکنولوژی، کتاب و همین طور صنعت های گوناگون را می توان در این لیست قرار داد.

شرکت های بزرگ با بستن یک قرارداد، غرفه ای را ایجاد ی کنند و به صورت کاملا رایگان و گاه با دریافت هزینه ای خدماتی را در اختیار مشتریان در لحظه قرار می دهند.

در واقع موضوع این است که شما به عنوان عامل تبلیغات در این غرفه ها حاضر می شوید و اطلاعاتی را در مورد خدمات خود و همین طور توضیحات تکمیلی ارائه می دهید، هر چه طراحی و دیزاین غرفه شما کامل تر و بهتر باشد می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید.

  غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه های نمایشگاهی

نکاتی در مورد طراحی غرفه های نمایشگاهی وجود دارد که باید توسط شرکت ارائه دهنده این خدمت و طراح کاملا دقیق رعایت شود، در غیر این صورت احتمالا غرفه شما جذابیت خاصی برای مشتریان و گاه مردم عادی و حتی متخصصین در زمینه ای خاص نخواهد داشت.

مثلا در برخی از غرفه ها از میز های کار استفاده می شود و مناسب زمانی است که شما می خواهید توضیحاتی را در مورد محصول خاص به مشتری ارائه دهید، در واقع غرفه سازی یک علم در کشور های پیشرفته و اروپایی است که باید بر اساس اصول خاص و همین طور متخصصین در زمینه های خاص انجام شود، شاید در ابتدا کار ساده ای به نظر برسد که توسط یک نفر قابل انجام خواهد بود.

اما قطعا تاثیرات لازم را نخواهد داشت، باید بدانید که رقبای شما در زمینه های مرتبط و گاه غیرمرتبط در صورت طراحی بهتر می توانند تاثیراتی در زمینه جذب مخاطب شما داشته باشند و شما را در مورد این مسئله ناکام کرده و مشتری جذب نشود.

پذیرش غرفه سازی حرفه ای

غرفه سازی زمانی حرفه ای خواهد بود که در انجام آن از استاندارد های روز و متد های برتر، نظارت های دقیق مهندس طراح و البته بخش های مجزای دیگر نیز استفاده شود؛ در غیر این صورت هر چقدر هم استارتاپ شما شناخته شده باشد، مشتری در برخورد اول توجه به غرفه و خدمات شما در غرفه خواهد داشت.

در صورتی که این خدمات به اندازه کافی در کنار نما و طراحی عالی و ایده آل نباشد احتمالا به مشکل بر می خورید.

ناظرین فنی باید به طور دقیق و حرفه ای مطابق سطح اول استاندارد جهانی، تمامی مراحل ساخت غرفه را بر اساس طرح اولیه و کاتالوگ بررسی کنند، در غیر این صورت طرح تایید نخواهد شد و طراحی نیز انجام نمی شود.

درست مانند مهندسین معمار و مهندس ناظر که باید طرح اصلی و اولیه را به ثبت رسانه و پس از آن به مرور پیش بروند تا به نتیجه نهایی برسند.

تمامی فعالیت ها باید در نهایت منجر به جذب حداکثری مخاطبان در نمایشگاه های بزرگ شود.

  غرفه نمایشگاهی

اصول غرفه سازی نمایشگاهی

البته که غرفه سازی نیز مانند هر محیط دیگری نیاز به نورپردازی ایده آل، طراحی رنگ و استفاده از روانشناسی رنگ خواهد داشت و اگر هر کدام از این مسائل نقصی داشته باشد، کل ایده و طرح اصلی و البته خلاقیت استارتاپ شما زیر سوال خواهد رفت و نتیجه نهایی چیزی جز شکست نیست.

ضمن این که اگر می خواهید شرکتی را برای طراحی غرفه نمایشگاهی انتخاب کنید، باید بگوییم که هزینه تمام شده همیشه برای ما ایرانی ها از اهمیت بالایی برخوردار است، البته که عموما اولویت بعدی کیفت است و ما این تضمین را به شما می دهیم که از طراحی های انجام شده بیشترین رضایت را خواهید داشت.

به طور مثال غرفه سازی پرتابل، برای راه اندازی و نصب سریع، می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد اگر بسیار مابین نماشگاه ها جابجا می شوید و البه مسئله زمان نیز برای شما بسیار حائز اهمیت است و به آن توجه دارید.

کیفیت کار همیشه بهترین تبلیغات برای اطمینان مشتریان به خدمات یک برند می باشد. 

آتلیه هنر و معماری پرگار در کنار شماست تا بهترین و حرفه ترین غرفه های نمایشگاهی را برای شما طراحی کند 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید :

وب سایت : pargarhonar.com

تلفن تماس:02144062071

ایسنتاگرام : pargarhonar_com@

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار