شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی درباره تغییر در سقف مصرف و چند برابر شدن صورتحساب برق مصرفی مشترکین خانگی اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۷۶۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 03 August 2019

متن اطلاعیه شرکت توزیع برق اهواز به شرح زیر است: "طی چند روز گذشته در شبکه های اجتماعی مطلبی در خصوص تغییر در سقف مصرف و چند برابر شدن صورتحساب برق مصرفی مشترکین خانگی منتشر شده است که مطابق مستندات و دستورالعمل های ابلاغی جدید، هیچگونه تغییری در زمینه سقف تعیین شده مصرف برای مشترکین خانگی نداشته ایم و کماکان برای مشترکین خانگی با توجه به تعیین استان خوزستان بعنوان منطقه گرم یک از سوی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر، همچنان سقف ۳۰۰۰ کیلووات ساعت مبنای مصرف برای یک ماه است.

لذا درصورتی که مشترکی بیش از سقف تعیین شده ۳۰۰۰ کیلووات ساعت برای یک دوره یک ماهه، برق مصرف کند، مطابق پلکان تعریف شده در قبض متناسب با میزان مصرف انجام شده و نوع پلکان مصرف، ضریب ریالی تغییر خواهد کرد.

ضریب ریالی تعیین شده برای سال ۹۸ با سقف ۳۰۰۰ کیلووات ۲۱۰ ریال است، این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۹۶ ریال و در سال ۹۶ نیز ۱۸۰ ریال بابت هر کیلووات ساعت تعیین شده بود. لازم بذکر است یادآورشویم هم اینک در اهواز، از تولیدکنندگان انرژی برق خورشیدی هر کیلووات برق ۸۰۰۰ ریال و از مدیریت شبکه نیز تا ۵۶۰۰ ریال خریداری و وارد شبکه می شود. مشترکین برق در کلانشهر اهواز دارای بیشترین تخفیف برق متناسب با شرایط آب و هوایی در کشور هستند.

فصل گرم در کلانشهر اهواز و استان خوزستان از اول فروردین تا پایان آذرماه با سقف ۳۰۰۰ کیلووات ساعت و فصل سرد نیز از اول دی ماه تا پایان اسفند ماه مانند سایر نقاط کشور با سقف ۲۰۰ کیلووات ساعت تعیین شده است".

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار