معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان استان ایلام:
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت: با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج، جشنواره‌ای با عنوان «ازدواج و خانواده جوان» با حضور خیرین امر ازدواج و فعالان ازدواج در ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 31 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا تردست معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان استان ایلام، گفت: چشنواره ازدواج و خانواده‌ جوان با هدف تجلیل از خادمین، خیرین و فعالان ازدواج استان صورت می‌گیرد.

وی افزود: تجلیل از خیرین و نیکوکاران فعال در امر ازدواج از برنامه‌های شاخص این هفته است که به‌منظور تقدیر از تلاش‌های آنان در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به تأمین جهیزیه زوج‌های جوان انجام می‌شود.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان استان گفت: همچنین در این هفته نمایشگاه لوازم‌خانگی با تخفیفات ویژه به‌صورت از تولید به مصرف در شهر ایلام برپا خواهد شد.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه با تفاهم‌نامه‌ای که با صنعت، معدن و تجارت منعقد شده کالاها و لوازم‌خانگی موردنیاز زوج‌های جوان با تخفیفات ویژه ارائه می‌شود و زوج‌های جوان می‌توانند برای تهیه اقلام موردنیاز خود به این نمایشگاه مراجعه کنند.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را کمک به تأمین کالاهای مورد نیاز زوج‌های جوان باقیمت مناسب و همچنین حمایت از تولید داخلی عنوان کرد.

تردست خاطرنشان کرد: در هفته ازدواج بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف در سطح استان و در برخی از روستاهای ایلام برگزار می‌شود.

وی برگزاری کارگاه‌های ازدواج، کارگاه‌های مهارت‌های زندگی، مشاوره‌های حین، قبل و بعد از ازدواج و... را از مهمترین برنامه‌های این هفته در استان ایلام عنوان کرد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان استان گفت: در این هفته بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف در سطح استان و در برخی از روستاهای ایلام برگزار می‌شود.

گفتنی است، ۱۵۷ هزار نفر از جمعیت استان ایلام جوان هستند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار