رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خبر داد:
رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان گفت: با توجه به عدم برگزاری اردوهای ملی در رشته دو و میدانی، تعامل با اداره کل ورزش خوزستان و فدراسیون جهت حضور یک مدرس مجرب خارجی در این رشته برای آموزش مربیان خوزستانی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۷۶۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 01 August 2019

مهرداد شیروانی در خصوص انتخاب مجددش به عنوان رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان، اظهارکرد: در ابتدا جا دارد از زحمات همکارانم در هیات‌های شهرستانی و همچنین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون قدردانی کنم. طی چهار سال گذشته 67 مسابقه استانی و اردو در بخش آقایان و 36 رقابت در بخش بانوان را برگزار کردیم. همچنین در بخش آقایان 51 اعزام و در بخش بانوان 31 اعزم به مسابقات کشوری داشتیم. هفت مسابقه کشوری را هم در هر دو بخش آقایان و بانوان در خوزستان میزبانی کردیم.

وی با بیان این که در رویدادهای مهم بین‌المللی همچون پاراالمپیک ریو، پاراآسیایی جوانان امارات و پاراآسیایی جاکارتا نیز به ترتیب به سه مدال، هفت مدال و 12 مدال دست پیدا کردیم، عنوان کرد: همچنین در چهار ساله گذشته تعداد هیات‌های فعال خوزستان از هشت هیات به شانزده هیات ارتقا یافت.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان با اشاره به استراتژی هیات، گفت: نظم و انضباط، شفافیت مالی و ارائه گزارش به اعضای مجمع، رعایت اصول اخلاقی در تمام فعالیت‌های ورزشی، ایجاد بستر مناسب برای تمامی عوامل از جمله ورزشکار، مربی و سرپرست، برنامه‌ریزی مدون جهت اجرای فعالیت‌ها و بررسی بازخورد برنامه‌های انجام شده از استراتژی‌های هیات محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی نیروهای مستعد در رشته‌های مختلف در سنین زیر 20 سال با همکاری و تعامل مناسب با اداره کل بهزیستی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سازمان‌دهی و تشکیل تیم‌های جوانان و امید در تمام رشته‌ها حداکثر تا پایان سال 98 و سازماندهی نیروهای جوان مستعد در کارگروه‌های سه ماهه اول سال 99،‌ برنامه‌های آینده هیات متناسب با ظرفیت‌های بودجه‌ای در بخش استعدادیابی و پشتوانه‌سازی به شمار می‌روند.

شیروانی با اشاره به بخش آموزش و توسعه زیرساخت‌های قهرمانی هیات نیز عنوان کرد: تلاش جهت ارتقا سطح علمی و فنی مربیان با برگزاری دوره‌های مختلف دانش‌افزایی مدنظر است. همچنین با توجه به عدم برگزاری اردوهای ملی در رشته دو و میدانی، تعامل با اداره کل ورزش خوزستان و فدراسیون جهت حضور یک مدرس مجرب خارجی در این رشته برای آموزش مربیان خوزستانی در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص انتظار از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: ترغیب نمودن باشگاه‌های ورزشی تحت حمایت دولت جهت فعالیت در حوزه ورزش جانبازان و معلولان، معافیت اماکن ورزشی، اختصاصی جانبازان و معلولان از شمول ماده 88 بند هشت آیین‌نامه حمایت، راه‌اندازی سریع بخش اداری مجموعه ورزشی کوی طلاب و برگزاری جلسه با نمایندگان تاثیرگذار دستگاه‌های اجرایی جهت تحقق اهداف و وظایف مطرح شده در آیین‌نامه حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله انتظارات ما محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار