مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از ابلاغ مبلغ ۳۰۰میلیاردریال از محل اعتبارات مندرج در جدول شماره ۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۸با عنوان" تقویت اعتبارات طرح های فاضلاب شهرهای دارای تنش" به استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 30 July 2019

امید حاجتی در این خصوص اظهارداشت: این میزان اعتبار در قالب هفت طرح  به منظور تاسیسات فاضلاب بعضی از شهرهای دارای تنش ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از این اعتبار بابت تاسیسات فاضلاب شهر اهواز، ۴۵ میلیارد ریال برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر دزفول و ۳۵ میلیارد ریال بابت ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر اندیمشک در نظر گرفته شده است.

دبیر شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهرهای ایذه و مسجدسلیمان ابلاغ شده است  افزود: همچنین برای ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهرهای بهبهان، دشت آزادگان و شوش برای هر کدام مبلغ ۳۵ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شد.

حاجتی تاکید کرد: این اعتبارات بعد از طی مراحل قانونی و  کارشناسی به دستگاه های اجرایی مربوطه ابلاغ می شود.

از مهمترین سیاست‌های تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ در بخش آب و فاضلاب، کاهش نقش دولت در اجرای طرح‌های عمرانی، تنوع بخشی به منابع مالی و واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی به منظور اجرای سریع‌تر و خودگردان شدن طرح‌ها است.

بر همین اساس، پنج شهر استان خوزستان (شوش، اندیمشک، بهبهان، ایذه و بستان) و تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز، دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری جذب‌شده بخش خصوصی در قالب قراردادهای بیع متقابل فاضلاب هستند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: فاضلاب شهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار