مدیرکل ورزش و جوانان ایلام خبر داد؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از برپایی نمایشگاه لوازم‌خانگی با تخفیفات ویژه برای زوج‌های جوان در مرکز استانخبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 29 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  بهروز حیدر زاده در گفتگو با خبرنگار ما  با بیان اینکه هدف از برپایی این  نمایشگاه  کمک به تأمین کالاهای موردنیاز زوج‌های جوان باقیمت مناسب است اظهار داشت : یکی دیگر از فعالیت‌های این اداره کل، تلاش در راستای اختصاص وام‌های ازدواج و تسریع در پرداخت آن به زوج‌های جوان بوده است.

وی، از برپایی نمایشگاه لوازم‌خانگی با تخفیفات ویژه به‌صورت از تولید به مصرف هم‌زمان با هفته ازدواج در این استان خبر داد و افزود: در این نمایشگاه با تفاهم‌نامه‌ای که با صنعت، معدن و تجارت منعقدشده کالاها و لوازم‌خانگی موردنیاز زوج‌های جوان با تخفیفات ویژه ارائه می‌شود و زوج‌های جوان می‌توانند برای تهیه اقلام موردنیاز خود به این نمایشگاه مراجعه کنند.

حیدرزاده یادآور شد: در نشست‌های ستاد ساماندهی امور جوانان، جلسات مختلفی با مدیران بانک‌های عامل استان برگزار شد که خوشبختانه با تعامل و همدلی خوبی که در استان وجود دارد، خوشبختانه استان ایلام یکی از استان‌های برتر در حوزه پرداخت وام ازدواج است و تاکنون هیچ‌گونه مشکلی مبنی بر عدم همکاری بانک‌ها مبنی بر پرداخت وام ازدواج گزارش نشده است.

وی، بابیان اینکه سال گذشته با تلاش‌های انجام‌شده بیش از 140 میلیارد تومان در این راستا از طریق بانک‌های عامل به زوج‌های جوان در قالب وام‌های ازدواج تخصیص‌یافته است، ابراز کرد: تلاش شده که بیشترین زوج جوان در استان تحت پوشش وام ازدواج قرار گیرند و درصد بسیار کمی در صف انتظار دریافت وام ازدواج بوده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، با اشاره به دو برابر شدن سقف وام ازدواج و افزایش آن به مبلغ 60 میلیون تومان، یادآور شد: تلاش می‌شود که با رایزنی و تعامل با بانک‌های عامل، اعتباری بالغ‌بر 200 میلیارد تومان در سال جاری به افرادی که در صف دریافت وام ازدواج قرار دارند و همچنین زوج‌های جوان اختصاص یابد.

وی بابیان اینکه در هفته ازدواج برنامه متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: تجلیل از خیرین و نیکوکاران فعال در امر ازدواج از برنامه‌های شاخص این هفته است که به‌منظور تقدیر از تلاش‌های این عزیزان در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به تأمین جهیزیه زوج‌های جوان انجام می‌شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: در طول هفته ازدواج برنامه‌های دیگری ازجمله برگزاری کارگاه‌های ازدواج، کارگاه‌های مهارت‌های زندگی، مشاوره‌های حین، قبل و بعد از ازدواج برگزار می‌شود و در این هفته بیش از 150 عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف در سطح استان و حتی در برخی از روستاهای ایلام برگزار می‌شود.

وی بیان داشت : در حوزه ازدواج ورزشکاران نیز برنامه‌های مشاوره‌ای در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌شود با ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین ورزشکاران و دوری از تجملات، حمایت‌های لازم از ورزشکاران استان در این حوزه انجام شود.

حیدر زاده  بابیان اینکه سال گذشته چندین زوج ورزشکار با کمترین هزینه وارد زندگی مشترک شده‌اند،افزود: در حوزه جوانان و باهمت سازمان‌های مردم‌نهاد نیز برنامه‌های مرتبط با ازدواج آسان پیگیری می‌شود چراکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه نقش مهم و تأثیرگذاری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و امید به زندگی در حوزه آینده جوانان دارد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار