مهدی عبدالمالکی در گفتگو باتابناک:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری کمپین از خودمان شروع کنیم جهت ارتقای فرهنگ ترافیک در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 29 July 2019


کمپین از خودمان شروع کنیم آغاز شد

 

 مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک در کرمانشاه، دوشنبه هر هفته کودکان مهد‌های کودک با حضور در چهار راه‌های پر تردد، با اهدای شاخه گل عابران پیاده را تشویق به رعایت مقررات مربوط به عابرین پیاده می‌کنند.

وی افزود: چهارشنبه‌ها نیز اسکیت سواران در خیابان‌ها حرکت و رانندگان را به رعایت مقررات می‌کنند، همچنین در این روز گروه‌های نمایشی در سطح شهر قوانین و مقررات را به صورت نمایش اجرا خواهد کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در ادامه بیان کرد: امروز مورخ ۹۸/۵/۷ ساعت ۱۸:۳۰ حرکت نمادین کمپین " از خودمان شروع کنیم " با حضور بنده، مدیریت فرهنگسرا‌های شهرداری کرمانشاه، معاون راهور استان و همیاران پلیس (کودکان کلاس‌های بهشت کودک و شکوفه‌های انتظار) و در محل چهار راه نوبهار آغاز خواهد شد.

 عبدالمالکی در پایان از همیاران پلیس خواست نیم ساعت قبل از حرکت در محل فرهنگسرای کوثر به آدرس سی‌متری دوم، جنب پارک درخشان حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار