فرماندار چرداول:
فرماندار چرداول گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ ای این شهرستان امسال ۴۰۰ میلیارد ریال است که ۱۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۷۶۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 29 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مراد یگانه افزود: اولویت توزیع اعتبارات با طرح های نیمه تمام و اشتغال زا در شهرستان است و تلاش می کنیم با نظارت و تدابیر عملی و تزریق این اعتبارات پروژه های نیمه تمام و در دست ساخت را در تمام حوزه ها در مناطق شهری و روستایی به سرانجام برسانیم.

وی گفت: این اعتبارات در فصل های کشاورزی، منابع طبیعی، منابع آب، ورزش، راه و شهرسازی، راهداری ، آموزشی و فرهنگی جذب خواهد شد.

فرماندار چرداول یادآور شد: این میزان اعتبارات برای ۸۳ طرح و پروژه نیمه تمام شهرستان چرداول تخصیص و در آینده توزیع خواهد شد و تخصیص این مقدار اعتبار بیانگر توجه دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر برخوردار است که روند رشد و توسعه شهرستان را سرعت خواهد بخشید.

یگانه مهمترین طرح های شهرستان چرداول را هشت طرح راه و شهرسازی ، هشت طرح راهداری ، چهار طرح برق رسانی ، پنج طرح منابع طبیعی ، سه طرح آبفا شهری ، سه طرح آبفا روستایی ، پنج طرح جهاد کشاورزی ، سه طرح ورزشی و هشت طرح حوزه شهرداری ها عنوان کرد.

شهرستان ۷۰ هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای پنج شهر ، ۱۴۲ روستا و ۴ بخش است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار