فرمانده سپاه سردشت گفت: چهار واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی 35 مسکن دیگر نیز در سردشت به زمین زده شد.
کد خبر: ۷۶۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ 28 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی غلامحسین محمدی اصل امروز در حاشیه آیین افتتاح و کلنگ‌زنی 39 واحد‌ مسکن مددجویی اظهار کرد: تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه «گام دوم انقلاب» رسیدگی به امور محرومین بوده و حرکت در این مسیر وظیفه همه است.

وی افزود: تهیه سرپناه و مسکن ایمن برای قشر نیازمند و آسیب پذیر جامعه و رفع محرومیت زدایی از اهداف اصلی طرح احداث مساکن مددجویی است و خوشبختانه طی سالیان گذشته به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی رفع مشکل مسکن مددجویان به عنوان یکی از اصلی ترین نیازهای آنها در اولویت کاری قرار گرفته است.

فرمانده سپاه سردشت با بیان اینکه چهار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در دو روستای محروم ولیو و دولی خانوان افتتاح و کلید این واحد‌ها به مددجویان تحویل داده شد، تصریح کرد: هر واحد به مساحت 50 مترمربع و اعتبار 400 میلیون ریال در مجموع این واحد‌ها با مساحت200 مترمربع و یک میلیارد و 200 میلیون ریال به همت سپاه پاسداران سردشت و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرار گاه حمزه سید الشهداء (ع) احداث شده‌اند.

وی همچنین بیان کرد: برای احداث 35 واحد مسکن مددجویی بهزیستی کلنگ آن در روستای محروم میر شیخ حیدر به زمین زده شد.

محمدی اصل عنوان کرد: این واحد‌ها نیز به همت سپاه سردشت و مشارکت بهزیستی در مساحت 50 مترمربع و با اعتبار 550 میلیون ریال برای مددجویان احداث می‌شوند.

وی گفت: اعتبار این واحد‌ها با اعطای تسهیلات 400 میلیون ریالی بنیاد مسکن و 150 میلیون ریال کمک بلا‌عوض بهزیستی و قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) تامین می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بسیج سازندگی سپاه سردشت اجرای عملیات 30 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد را در  دو فاز اجرا که تاکنون  90 درصد آنها تکمیل و تحویل داده شده‌اند و اکنون نیز اجرای عملیات 35 واحد مسکن مددجویان بهزیستی  را در فاز جدا‌گانه‌ای آغاز کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار