شهردار اهواز از مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران در انجام تعدادی از پروژه های عمرانی شهری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ 28 July 2019

در جلسه مشترک شهردار اهواز و معاون فنی عمرانی شهرداری با تنی چند از مدیران ارشد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران، موسی شاعری اعلام کرد: بزودی تعدادی پروژه متنوع عمرانی با همکاری و مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) آغاز می شود که از آن جمله می توان به تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اسلامی، تقاطع غیر همسطح دانشگاه و مجتمع رفاهی کارکنان شهرداری اهواز اشاره کرد.

وی افزود: اخیراً جلسه خوبی را با دکتر محمد - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران- داشتیم و خوشبختانه وی اراده خوبی برای کمک به پروژه های شهری اهواز دارد و تا چند روز آینده نیز جلسه دیگری با ایشان و استاندار خوزستان برای جمع بندی نهایی نیز خواهیم داشت.

شهردار اهواز با اشاره به مشکلات ساختاری و ادواری این کلانشهر بیان کرد: وضعیت اهواز به عنوان یکی از کلانشهرهای بزرگ کشور با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های متعدد زیبنده مردم شریف این شهر نیست و مردم و افکار عمومی دید خوبی نسبت به مدیریت شهری ندارند.

وی ادامه داد: یکی از این معضلات طولانی شدن پروژه های عمرانی است. در گوشه و کنار شهر برای ساخت پروژه ایی بخشی قفل شده و مشکلات ترافیکی و نازیبایی را به همراه داشته است. مردم به دلیل همین تاخیرات، نگاه خوبی به کارگاه پروژه عمرانی در سطح شهر ندارند.

شاعری تاکید کرد: باید این پروژه ها با سرعت هر چه بیشتر، در دو یا سه شیفت کار کنند و برای نخستین بار شهروندان اهوازی ببینند یک پروژه عمرانی به سرعت آغاز و در زمان بندی خودش به پایان می رسد. اینها مدیریت اجرایی قوی و کارآمد می خواهد که قطعاً با توجه به سوابق درخشان مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) این امر دور از دسترس نیست.

وی تصریح کرد: شروع و سرعت و کیفیت بالای پروژه ها باعث ایجاد خوش بینی و روحیه مثبت اندیشی و نگاه مثبت به قرارگاه و شهرداری خواهند شد و امیدواریم با توجه به دغدغه های مشترکی که با سپاه پاسداران داریم، بتوانیم قدمهای خوبی برای توسعه شهر انجام دهیم.

شهردار اهواز ضمن تمجید از سوابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اظهار کرد: ورود این مجموعه به پروژه های شهری فرصت دیگری برای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) است که بار دیگر همچون گذشته با عملکرد خوب خود نشان دهد که هر کجا سپاه پاسداران وارد شود مشکلات حل می شوند.

موسی شاعری افزود: از همکاران خودم و نیز مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) می خواهم با سرعت هر چه بیشتر فرآیندهای قانونی را طی کرده تا به امید خدا بزودی جاری شاهد امضای قرارداد و کلنگ زنی پروژه ها باشیم.

شهردار اهواز در پایان گفت: لازم می دانم از همکاری سردار شاهوارپور و نگاه مثبت دکتر محمد در این خصوص تجلیل و قدردانی کنم و امیدوارم سردار سلامی فرمانده کل پاسداران انقلاب اسلامی نیز با حمایتهای خود ما در توسعه شهر کمک کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار