مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: با بومی سازی تولید قطعات تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران ۵۲۴ هزار یورو صرفه جویی ارزی حاصل شد.
کد خبر: ۷۶۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 28 July 2019

به گزارش تابناک تهران از شرکت فاضلاب تهران، مرتضی عزالدین افزود: با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و قطعه‌سازان داخلی توانستیم بخشی از قطعات تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب را داخلی‌سازی کنیم.
عزالدین گفت: با تشکیل کارگروه بومی‌سازی در ابتدای امسال و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت صنایع داخلی و کاهش خروج ارز از کشور، موفق شده‌ایم با استفاده از تکنولوژی داخلی قالب‌سازی و ساخت نمونه ۳۹ قطعه از قطعات و تجهیزات تصفیه‌خانه جنوب را اجرا کنیم.
به گفته عزالدین براساس چشم انداز تعیین‌شده کارگروه بومی‌سازی تجهیزات تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران درسال ۱۴۰۳ تا ۶۵ درصد از قطعات تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران داخلی‌سازی خواهد شد.
او با اشاره به این که تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب از حدود ۱۵ هزار قطعه و تجهیزات بهره ‌می برد، گفت: با احتساب ۳۰۰ هزار یورو از محل بومی‌سازی تجهیزات در واحدهای ۴-۱ تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران و ۲۳۰ هزار یورو از محل بومی‌سازی تجهیزات در واحدهای ۵و۶، مجموع کاهش ارزبری تجهیزات تصفیه‌خانه به بیش از ۵۲۴ هزار یورو می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار