مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان مرکزی:
جواد حسنی در جمع خبرنگاران از پرداخت بدهی دولت به کشاورزان ظرف ۱۲ روز آینده خبر داد
کد خبر: ۷۶۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 28 July 2019

ظرف یک هفته تا ۱۲روز دولت صد در صد پول گندم کاران را پرداخت خواهد کرد

به گزارش تابناک مرکزی مدیر کل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان گفت:حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تن گندم مازاد از کشاورزان خریداری شده که به استان‌هایی که کم‌تر از گندم برخوردارند صادر میشود.
وی با بیان اینکه تا امروز ۱۷۷ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده، افزود:  مبالغ خرید گندم  یک هفته تا ۱۲ روز دیگر توسط دولت پرداخت خواهد شد.
 
حسنی در رابطه با خرید تضمینی دانه‌های روغنی گفت: کلزا در استان رنگ پر رنگ تری دارد طوری که تا امروز ۳۰۰۰ تن کلزا خریداری شده است.

وی در رابطه با سیلو‌های مکانیزه استان  متذکر شد:همه شهرستان‌های استان دارای سیلوی مکانیزه می‌باشند و در دلیجان برای بخش تجاری نیز سیلویی در حال ساخت است.

حسنی رتبه استان مرکزی را  از نظر تولید گندم،  رتبه دهم کشور  واز نظر کیفیتی  در رتبه بین ۳ تا ۵ اعلام کرد و افزود: عمده تولید گندم استان به صورت دیم می‌باشد وبهترین شهرستان از نظر نقطه کیفی گندم ساوه است.

حسنی با اشاره به تصویب سند نان در  ۴ سال اخیر در شورای برنامه استان گفت:: از ابتدای کاشت گندم تا تولید نان در این سند دیده شده ومعلوم می‌شود کجا‌ها نقص داریم.

وی در رابطه با واردات گندم گفت: با توجه به شرایطی که در کشور وجود داشته ما خودکفایی را دوباره تجربه کرده ایم وهیچ گونه وارداتی نداشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار