معاون عمرانی استانداری خوزستان از اتصال طرح آبرسانی غدیر به شادگان در یک ماه آینده خبر داد و گفت: خط لوله ۱۳۰۰ میلی‌متری اتصال آب غدیر به شادگان به طول ۲۶ کیلومتر است و از میان تالاب بین‌المللی شادگان عبور می‌کند.
کد خبر: ۷۶۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 28 July 2019

مراسم کلنگ زنی ایستگاه پمپاژ آبرسانی گرگر و خطوط تامین آب شرب ۱۲ روستای شادگان با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان، مدیرعامل آب‌وبرق خوزستان و نماینده مردم شادگان برگزار شد.

فاضل عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان در این مراسم با اشاره به اینکه این پروژه آب شرب ۶ هزار نفر از جمعیت روستاهای شادگان را تامین می‌کند، اظهار کرد: در این پروژه فیلتراسیون، نصب مخزن ۵۰۰ مترمکعبی، سیستم‌های هوادهی و کلرزنی  و ۶ کیلومتر خط انتقال آب پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: این پروژه با اعتبار ۶/۵ میلیارد تومان در ۱۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید تا مشکل آب شرب روستائیان رفع شود که البته این پروژه‌ها ادامه خواهد داشت.

معاون عمرانی استانداری خوزستان همچنین از اتصال طرح آبرسانی غدیر به شادگان در ماه آینده خبر داد و گفت: خط لوله ۱۳۰۰ میلی‌متری اتصال آب غدیر به شادگان طول ۲۶ کیلومتر است و آب شادگان را تا ۳۰ سال آینده تامین می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار