12 تیر سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان متجاوز آمریکا؛
در آئین بزرگداشت این روز چرا استاندار هرمزگان به تقلید از رئیس جمهور آمریکا کلاه اسپرت آبی رنگی را با کت و شلوار خود سِت کرد؟ رنگ آبی «رنگ» مورد علاقه رئیس جمهور فعلی آمریکا یعنی آقای ترامپ می‌باشد و با گذاشتن کلاه ورزشی آبی رنگ تولید شده در کشور آمریکا به همراه کفش، لباس ورزشی در زمین‌های گلف و میادین ورزشی ترامپ حضور پیدا می‌کند، ولی اینکه استاندار هرمزگان با کُت و شلوار در مراسمی غیر ورزشی در سالگرد سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا «کلاه ورزشی» آبی رنگِ نایک آمریکایی بر سر گذاشته و در مراسم شرکت کند چه پیام و هدفی را دنبال می‌کند؟ خدا عالِم است.
کد خبر: ۷۶۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 27 July 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ انسان مسئولیّت‌ پذیر و فهیم به گونه‌ای رفتار می‌کند که از کردارش آسیبی متوجه خود و دیگران نشود و به دلیل جایگاه و مسئولیّتی که بحق یا ناحق به وی واگذار شده است عملکردش را به حساب کشور و نظام ننویسند.
چندی پیش در سالگرد سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا آیین بزرگداشت این روز توسط استاندار هرمزگان «فریدون همتی» به عنوان نماینده ارشد دولت در استان که به واسطه «نوع پوششی» داشتند این رویداد مهم در تاریخ معاصر ایران را زیر سوال برد.
نمی‌دانم در روز سرنگونی هواپیمای مسافربری که منجر به شهادت جمع زیادی از هم وطنان بی گناه و عزیز ما گردید، جناب استاندار چند ساله بودند و به چه کاری اشتغال داشتند ولی همه می‌دانیم که از آن روز «سی» سال گذشته و احتمالاً گذر این سه دهه از نظر جسمی و عقلانی تأثیرگذار بوده ولی چرا استاندار هرمزگان به تقلید از رئیس جمهور آمریکا کلاه اسپرت آبی رنگی را با کت و شلوار خود سِت کرده است؟ رنگ آبی «رنگ» مورد علاقه رئیس جمهور فعلی آمریکا یعنی آقای ترامپ می‌باشد و با گذاشتن کلاه ورزشی آبی رنگ تولید شده در کشور آمریکا به همراه کفش و لباس ورزشی در زمین‌های گلف و میادین ورزشی ترامپ حضور پیدا می‌کند ولی اینکه فریدون همتی با کُت و شلوار در مراسمی غیر ورزشی در سالگرد سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا کلاه ورزشی آبی رنگِ نایک آمریکایی بر سر گذاشته و در مراسم شرکت کند چه پیام و هدفی را دنبال می کند؟ خدا عالِم است.
به یاد داریم که جناب آقای روحانی در چند سال قبل به همراه وزیر بهداشت با لباس ورزشی و کلاه آمریکاییِ نایک در ارتفاعات تهرآن ظاهر شدند که موجبات تعجّب و حیرت هم وطنان را فراهم کردند شاید استاندار هرمزگان هم تبعیت از رئیس جمهور را واجب دیده است!.
اما جناب استاندار امیدواریم تقلید شما از جناب ترامپ در گذاشتن کلاه ورزشی آبی رنگ آمریکائیِ نایک در چنین روزی سهواً و نه عمدی بوده باشد چون همه می‌دانیم که رنگ آبی نماد صهیونیسم و رنگ مورد علاقه معنوی جناب ترامپ می‌باشد و گذاشتن کلاه آمریکایی نایک آبی رنگ توسط استاندار هرمزگان در چنین روزی واقعاً چه پیامی را می‌خواهد مخابره نماید؟
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار