رییس هیات تنیس روی میز منطقه آزاد اروند خبرداد:
رییس هیات تنیس روی میز منطقه آزاد اروند از رقابت 120 تنیسور در مسابقات جایزه بزرک کشور، جام شهدای اروند خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 27 July 2019

علیرضا خلیلی نیا در حاشیه مسابقات جایزه برزگ تنیس روی میز که در آبادان آغاز شده است، اظهارکرد: این مسابقات به ابتکار امام جمعه آبادان و موافقت ریاست فدراسیون تنیس روی میز به میزبانی هیات منطقه آزاد اروند، همکاری هیات استان و شرکت پالایش نفت آبادان در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره از مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز جام شهدای اروند در روز های سوم و چهارم مردادماه در مجمدعه ورزشی نفت آبادان برگزار می شود که ۱۲۰ ورزشکار از سراسر کشور در دو رده سنی زیر ۴۵ سال و بالای ۴۵ سال پیشکسوت با یکدیگر رقابت می کنند.

رییس هیات تنیس روی میز منطقه آزاد اروند گفت: در رده سنی زیر ۴۵ سال آزاد، ۷۰ ورزشکار و در رده سنی بالای ۴۵ سال پیشکسوتان نیز ۵۰ ورزشکار با یکریگر به رقابت می پردازند‌.

وی ضمن تشکر از عوامل و دست اندرکاران برگزازی این مسابقات، بیان کرد: برگزاری این رویداد کار بسیار بزرگی بود که اتفاق افتاد و فردا همزمان با چهلمین سالروز اقامه اولین نماز جمعه در مصلای نماز جمعه آبادان نیز از نفرات برتر این دور از رقابت ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز جام شهدای اروند به مناسبت چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه در کشور از امروز به مدت دو روز به میزبانی منطقه آزاد اروند در آبادان برگزار می شود که در مزاسم افتتاحیه آن نیز رییس فدراسیون تنیس روی میز، امام جمعه آبادان، رییس هیات خوزستان، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند و رییس هیات منطقه آزاد اروند حضور داشتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تنیس روی میز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار