فاز دوم پروژه احداث مجتمع گردشگری چم‎آسیاب در مسجدسلیمان آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 23 July 2019

احسان زارع‎اصل مسئول دفترفنی اداره‎کل میراث فرهنگی استان اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای حدود یک‎هزار متر در حال احداث است.

او ادامه داد: این فاز از پروژه شامل محوطه‎سازی، ایجاد آلاچیق، زمین بازی کودکان سرویس بهداشتی و ساماندهی پارکینگ است که با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در حال انجام است.

مسئول دفترفنی اداره‎کل میراث فرهنگی استان با بیان این‎که این فاز از پروژه در سه ماه آینده تکمیل خواهد شد افزود: امکانات موجود در این مجتمع گردشگری شامل خدمات رفاهی، خدمات ورزشی و اسکان می‎باشد.

وی یادآوری کرد: میزان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم این پروژه به ترتیب حدود 40 و 60 نفر خواهد بود و مدت اجرای پروژه نیز 36 ماه است.

زارع‎اصل همچنین در ادامه از تکمیل کمپ گردشگری صیدون باغملک خبر داد و تصریح کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر 2500 میلیون ریال از محل اعتبارات ابلاغی مالی درحال انجام است و در سه ماه آینده به صورت کامل به بهره‎برداری می‎رسد.

او خاطرنشان کرد: عملیات اجرائی تکمیل کمپ گردشگری صیدون باغملک شامل محوطه‎سازی کمپ، بازسازی سرویس بهداشتی، احداث آلاچیق، نورپردازی محوطه و ایجاد خدمات رفاهی برای گردشگران و زائران است.

مسئول دفترفنی اداره‎کل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: این کمپ در زمینی به مساحت حدود سه هزار متر درحال تکمیل و زیباسازی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار