سعید بهشتی راد در گفتگو با تابناک:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت:: پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «سید محسن نقیبی» روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در کرمانشاه تشییع می‌شود.
کد خبر: ۷۶۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 22 July 2019

کرمانشاه این روز‌ها معطر به وجود شهداست / پیکر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه تشیع می‌شودسرهنگ سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت پایدار «سید محسن نقیبی» با حضور اقشار مختلف مردم در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در روز چهارشنبه ۲ مرداد ماه جاری از مقابل مسجد جامع کرمانشاه آغاز و پیکر مطهر این شهید بزرگوار بر روی دستان مردم شهید پرور کرمانشاه به سمت میدان آزادی تشییع و سپس در مزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده خواهد شد.

سرهنگ بهشتی بیان کرد: از عموم مردم مومن و خدا جوی کرمانشاه به ویژه خانواده‌های محترم و معظم شهدا و ایثارگران دعوت می‌کنیم به منظور احترام به مقام شامخ این شهید والا مقام حضوری باشکوه داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: مراسم وداع با این شهید والامقام در روز سه شنبه یکم مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینه شهدا واقع در مزار شهدا کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تابناک، شهید سید محسن نقیبی روز گذشته طی درگیری با اشرار مسلح در شهرستان سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار