لایروبی رودخانه شهر چای ارومیه هم اکنون آغاز شده اما به دلیل وجود آب فعالیت دستگاه‌های لایروبی سخت و امکان ادامه فعالیت به صورت مستمر وجود ندارد.
کد خبر: ۷۶۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 22 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه  از آغاز لایروبی رودخانه شهر چای ارومیه خبر داد و گفت: رودخانه شهرچای ارومیه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست به همین جهت از روز گذشته لایروبی در این رودخانه آغاز شده است.
وی افزود: به دلیل عبور آب‌های روستایی از این رودخانه لایروبی با کندی انجام می‌شود و مدت زمان کمتری به آن  اختصاص یافته است.
سحابی تصریح کرد: لایروبی رودخانه شهرچای نیازمند فرصت بیشتری است و به دلیل وجود آب امکان ادامه عملیات به صورت مستمر وجود ندارد با بازدیدهای میدانی و پیگیری های صورت گرفته به دنبال اجرای مداوم لایروبی در این رودخانه هستیم.
وی گفت: حجم آب موجود در رودخانه شهرچای باعث شده  ماشین آلات به سختی فعالیت کنند و لایروبی در مدت زمان محدود اجرا شود منتظر هستیم که آب رها نشود تا فعالیت ادامه داشته باشد.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در پایان افزود: هیچ کمبود و مشکلی در دستگاه‌های لایروبی وجود ندارد و هم اینک نیز در مناطق نسبتا کم آب رودخانه شهر چای ارومیه رایروبی انجام می‌شود./باریش نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار