معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برخی مجامع ورزشی کارکرد، تاثیرگذاری و خاصیت خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۷۶۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 21 July 2019

ابراهیم نصیری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان که در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: تلاش‌های آقای شیروانی رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان و دیگر همراهان وی و همچنین روسای هیات‌های شهرستانی منجر به رشد و ارتقا و کسب مدال‌آوری و تحقق اهداف شده است.

وی ادامه داد: البته کارهای صورت گرفته مطلوب خود هیات، اداره‌کل و فدراسیون نیست‌ زیرا ظرفیت زیادی در خوزستان داریم که اگر امکانات، تجهیزات و اعتبارات بیشتری در اختیار هیات قرار بگیرد، با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توان شاهد رشد و توسعه باشیم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدواریم فاز آخر مجموعه ورزشی کوی طلاب به بهره‌برداری برسد. همچنین جا دارد از کارکرد هیات قدردانی کنم و خوشحالم که آقای شیروانی قبول زحمت و مجددا در مجمع حضور پیدا کرد.

وی با درخواست از اعضای مجمع مبنی بر این‌که پس از رای‌گیری و انتخاب رییس هیات، کار را رها نکنید و پیگیر مطالبات خود باشید، عنوان کرد: بعضا شاهد عدم پیگیری اعضای مجمع بوده‌ایم که این موضوع آسیب جدی به آن رشته می‌زند. برخی مجامع ورزشی کارکرد، تاثیرگذاری و خاصیت خود را از دست داده‌اند. پس لطفا کار را تنها بر عهده اداره‌کل نگذارید و اجازه ندهید فرصت‌سوزی شود.

نصیری بیان کرد: در کشورهای دیگر در حوزه ورزش، تمام فرصت‌سوزی‌ها معادل ریال می‌شود و به دولت و مراجع ذیصلاح تحویل داده می‌شود. در حالی که ما در اینجا برخی فرصت‌‌سوزی‌ها را نادیده می‌گیریم. اعضا رای می‌دهند و می‌روند و دیگر آن‌ها را نمی‌بینیم و همین باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود. متاسفانه برخی افراد پشت سر عناصر دولتی و سیاسی قایم می‌شوند و توان و انرژی اداره‌کل و فدراسیون را برای تغییر وضعیت می‌گیرند. پس اعضا با مسوولیت رای خود را رصد کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار