معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس نیز از کشف هفت انبار کالا به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۷۶۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 21 July 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمدابراهیم صداقت اظهار داشت: از هفت انبار کشف شده، سه انبار مربوط به مواد غذایی و شوینده است که با بررسی اسناد خرید و فروش و همچنین ماهیت کالاهای کشف شده، تخلفات عدم اعلام موجودی، گرانفروشی، عرضه و فروش کالای تقلبی، محرز و پرونده تخلف آنها به ارزش ۹۵۲ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۹۶۰ ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گفته صداقت برنج، روغن، قند، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، چای و پودر شوینده از جمله کالاهای موجود در این انبارها بود.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای شناسایی انبارهای فعال در سطح شهر شیراز، یک انبار لوازم یدکی خودروهای سواری فاقد سابقه اعلام موجودی، شناسایی و پرونده تخلف عدم اعلام موجودی به ارزش ۲۰۰ میلیون برای آن تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس همچنین به کشف سه انبار لوازم آرایشی اشاره کرد و گفت: در بازرسی از سه شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی و بررسی اسناد خرید و فروش آنها و عدم ارائه مدارک برای عرضه کالاهای وارداتی، پرونده تخلف آنها شامل تخلف گرانفروشی به ارزش ۷۰ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال و تخلف عرضه و فروش کالای قاچاق به ارزش ۷۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار