فرمانده انتظامی دزفول خبر داد:
 فرمانده انتظامی دزفول از راه اندازی گشت ساحلی پلیس در رودخانه دز از قسمت ساحل پارک تفریحی دولت تا منطقه چال کندی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 20 July 2019

سرهنگ روح اله گراوندی اظهار کرد: با توجه به جاذبه های متنوع گردشگری دزفول، همواره این شهرستان در فصل تابستان پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران به خصوص در ساحل رودخانه دز بوده که نیروی انتظامی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برخورد با معضلات اجتماعی اقدام به راه اندازی و فعال نمودن گشت ساحلی نموده است.

وی افزود: به علت تراکم جمعیت و سرازیر شدن مسافران در سواحل رودخانه دز، بیشتر فعالیت گشت ساحلی پلیس در روز های پایانی هفته خواهد بود البته در سایر روزها نیز پلیس فعالیت و گشت زنی خود را خواهد داشت.

این مقام انتظامی در ادامه خواستار مشارکت بیشتر مردم با پلیس در جهت ارتقای امنیت، اشاعه ارزش های اسلامی و برخورد با هنجارشکنان در ساحل رودخانه دز شد.

سرهنگ گراوندی در پایان با بیان اینکه پلیس همواره آماده خدمات رسانی و کمک رسانی به عموم مردم و مسافران بوده است، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و هنجار شکنی در ساحل رودخانه دز مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و قطعاً پلیس با هنجار شکنان برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار