امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز گفت: مطالبات مردم خوزستان زیاد و توان مسئولان استانی محدود است، بنابراین مسئولین کشوری به یاری مسئولان استانی بیایند.
کد خبر: ۷۶۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 19 July 2019

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، اظهار کرد: سفارش به تقوای الهی نسبت به خود و مخاطبین به عهده خطیب نماز جمعه است، لذا باید در مقام عمل اعلام کنیم که چه چیزی مصداق تقوا است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: پرداختن به قرآن کریم و فراگیری معارف قرآنی و دینی امری مورد نیاز است و شرکت ما در نماز جمعه باید به انضمام تلاشی باشد که ما را دست پر به خانه‌ها برگرداند.

موسوی‌فرد افزود: جوانان عزیز نیز، باید بیشتر به قرآن و اهل‌ بیت(ع) بپردازند؛ بحث معراج دارای آثار و برکات فراوانی است که بر زندگی شخصی ما اثر گذار خواهد بود؛ همچنین نماز به عنوان کارخانه انسان سازی، از سوغات معراج است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با اشاره به قطعی مکرر آب در برخی مناطق اهواز، عنوان کرد: در خطبه‌های نماز‌های جمعه گذشته نیز بر مشکل آب و فاضلاب تاکید کردم چرا که روال عادی روند رسیدگی به این معضل به نتیجه مطلوب نرسیده بود و کماکان لا ینحل باقی مانده است.

وی افزود: اعتبارات استانی برای حل مشکل آب و فاضلاب خوزستان کافی نیست و برای حل این مساله به عزم ملی نیازمندیم.

موسوی‌فرد در رابطه با مشکلات مناطق حاشیه و بازدیدی که از این مناطق داشته، بیان کرد: مطالبات مردم مناطق حاشیه و کم برخوردار زیاد است اما باید این نکته را نیز مدنظر داشت که اگراین بازدیدها به نتیجه منجر نشود بدبینی ایجاد می‌کند.

وی افزود: مسوولان باید علاوه بر بازدیدها بخشی از زمان خود را به جذب اعتبارات از تهران تخصیص دهند چرا که علی رغم تلاش مسوولان همچنان شاهد قطعی آب در بسیاری از مناطق هستیم.

موسوی‌فرد گفت: در فصل گرما نیاز مردم به آب بیشتر می‌شود؛ بانویی اهوازی طی تماس تلفنی از قطعی 5 روزه آب خبر داد و این مشکل در برخی مناطق مرز یک ماه و سه ماه را نیز رد کرده است.

وی افزود: برخی شهروندان در شبانه‌روز تنها چند ساعت آب دارند لذا مسوولان مرکز باید به کمک مسوولان استانی بشتابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار