دبیر هیات:
دبیر هیات کاراته خوزستان گفت: در حال حاضر کاراته استان انسجام لازم را ندارد و باید با حمایت مسوولان استان و فدراسیون، به این رشته نگاه ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۷۶۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 18 July 2019

وحید بهرمان در ابتدا با اشاره به آماده‌سازی ورزشکاران استان برای حضور در المپیاد استعدادهای کشور که شهریورماه برگزار می‌شود، اظهارکرد: اولین مرحله اردوی تیم‌های منتخب کاراته پسران و دختران استان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به ترتیب 27 و 28 تیرماه در اهواز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در بخش پسران حدودا 40 کاراته‌کا زیر نظر منصور حسن بیگی، هاشم عبیدی‌فر، حمید الماسی، هادی فلاحی و شاهرخ باوی و در بخش دختران 15 ورزشکار زیر نظر توران نوروزی، مرضیه کرد، زهرا کرم‌پوری، فرخنده پورکیا و منصوره صادقی به تمرین می‌پردازند.

دبیر هیات کاراته خوزستان با بیان این‌که اردو‌های تیم‌های استان به صورت متوالی تا اعزام ورزشکاران به المپیاد استعدادهای کشور ادامه خواهد داشت، افزود: این اردوها برای آمادگی هرچه بیشتر کاراته‌‌کاهای استان و قرار داشتن در شرایط مسابقه برگزار خواهند شد.

وی عنوان کرد: در حال کار کردن روی نقاط ضعف کاراته استان هستیم و در حال حاضر کار روی بخش پایه مدنظر است. برنامه‌ها و تدابیر خوبی در نظر گرفته شده است که ما را به موفقیت در المپیاد پیش‌رو کشور امیدوار و خوشبین می‌کند.

بهرمان با قدردانی از حمایت‌های حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نصیری معاون وی، گفت: همه در حال حاضر برای موفقیت کاراته خوزستان همدل هستند و این همدلی و وجود برنامه به موفقیت کاراته استان در ادامه راه کمک می‌کند.

وی بیان کرد:‌ متاسفانه تاکنون کاراته استان در بخش کنترلی نتوانسته نتایج مطلوبی بگیرد و باید تغییرات اساسی در ترکیب کمیته‌های هیات و با رویکرد جوانگرای و استفاده از مربیان جوان در کنار پیشکسوتان ایجاد کرد تا مشکلات کاراته حل شود.

دبیر هیات کاراته خوزستان با بیان این‌‌که نبود یک آکادمی کاراته برای استان مشکلات را بزرگتر کرده است، گفت: در حال حاضر کاراته استان انسجام لازم را ندارد و باید با حمایت مسوولان استان و فدراسیون به کاراته استان نگاه ویژه‌ای شود. کاراته استان دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی است و هیات کاراته باید از مدیریت تک بعدی خارج شود و همه به کاراته استان کمک کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کاراته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار