سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که تیم خوب اهورا فقط برای بردن بازی کرد ولی بازیکنان ما اصلا چنین انگیزه‌ای نداشتند، گفت: بازیکنانم با غرور بازی می‌کردند و همین غرور کار دست‌مان داد.
کد خبر: ۷۶۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 18 July 2019

یعقوب مراقی ‌در خصوص شکست سنگین 7 بر یک تیمش برابر اهورا بهبهان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: متاسفانه نتیجه خیلی بدی بود، البته بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و حریف نیز بسیار خوب و از تک‌تک موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: نمی‌خواهم کار خوب حریف و گل‌هایی را که به ثمر رساند، زیر سوال ببرم اما گل‌هایی که دریافت کردیم به دلیل اشتباهات فردی بازیکنانم بود. بازیکنانم هنوز در باد پیروزی هفته قبل برابر گیتی‌پسند خوابیده بودند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری بیان کرد: نیمه اول خوب بود و توانستیم بازی را کنترل کنیم و علی‌رغم این‌که با شکست 2 بر یک به رختکن رفتیم اما توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم. در نیمه دوم وقتی گل سوم را دریافت کردیم، متاسفانه تیم از هم پاشید و بازیکنانم نتوانستند جو سنگین سالن را تحمل کنند.

وی عنوان کرد: ما اصلا فکر این‌که شکست بخوریم را نکرده بودیم و این موضوع حتی به ذهن‌مان هم خطور نمی‌کرد. البته تیم خوب اهورا فقط برای بردن بازی کرد ولی بازیکنان ما اصلا چنین انگیزه‌ای نداشتند و با غرور بازی می‌کردند و همین غرور نیز کار دست‌مان داد.

مراقی خاطرنشان کرد: به هر حال امسال تیم فوتسال ملی‌حفاری متحول شده و بازیکنانی را داریم که سال اول یا سال دوم حضورشان در لیگ برتر است و به همین دلیل برخی مواقع تحت تاثیر جو سالن و بازی خوب حریف قرار می‌گیرند. به هر حال من روز گذشته از بازیکنان باتجربه‌ام انتظار بیشتری داشتم، در حالی که نتوانستند آن طوری که باید و شاید بازیکنان جوان را کنترل کنند و متاسفانه این نتیجه رقم خورد.

وی گفت: امروز تمرین تیم برای بازی در هفته چهارم برابر ستارگان ورامین برگزار می‌شود که مطمئنا پیش از تمرین در خصوص شکست روز گذشته صحبتی خواهیم داشت و مجددا شرایط لیگ را برای بازیکنان توضیح می‌دهیم. قول می‌دهم دیگر چنین شکستی را در تیم‌ ملی‌حفاری نداشته باشیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار