فرمانده سپاه کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به برخی فعالیت‌های مخرب در راستای تحریک مردم به نافرمانی مدنی گفت: هم خدمات انجام شده در استان و هم کم‌کاری‌ها را رصد می‌کنیم و برای کمک به تحقق مطالبات برحق مردم کردستان، هرجا لازم باشد به وظیفه انقلابی خود عمل خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۶۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 17 July 2019

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی عصر امروز در دیدار با مدیر امور شعب بانک تجارت در استان کردستان با اشاره به خصوصیات مردم کردستان، «قدرشناسی» را یکی از ویژگی‌های بارز مردم استان دانست و اظهار کرد: اگر مدیری در کردستان در پیگیری مشکلات، دلسوزانه عمل کرده و قشر ضعیف استان را حمایت کند و مردم هم این امر را لمس کنند فارغ از اینکه آن مسئول بومی باشد یا غیربومی، مورد قدردانی اقشار مختلف جامعه قرار خواهد گرفت.

وی عملکرد موفق برخی از مدیران استان را مایه خرسندی دانست و گفت: حمایت تمام قد از مدیرانی را که به کردستان تعلق خاطر دارند و برای خدمت خالصانه به مردم کمر همت بسته‌اند وظیفه خود می‌دانیم و برای کمک مضایقه نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: مسئولان استان هر اندازه که دایره خدمات خود را گسترش داده و تراز خدمت خود را ارتقاء دهند به همان میزان تراز امنیت در استان افزایش خواهد یافت و همین امر مسیر پیش روی ما را در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار موجود، هموارتر خواهد کرد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی تمام‌عیار دشمن با ملت ایران، گفت: در هر جنگی تمام عوامل حاضر در میدان باید به وظیفه‌ای که برای‌شان معین شده عمل کنند و تنها در صورت همپوشانی و همیاری عوامل در صحنه، نتیجه درگیری مطلوب خواهد بود.

سردار رجبی پاسخ‌گویی به مطالبات به‌حق مردم را یکی از فاکتورهای لازم برای پیروزی در جنگ اقتصادی عنوان کرد و افزود: اگر هر مسئولی در حوزه عمل خود به مردم پاسخ‌گو باشد، مشکلات فعلی اقتصادی قابل حل است و هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد.

وی به اعمال فشارهای آمریکا بر ملت ایران بویژه در حوزه اقتصادی اشاره و خاطر نشان کرد: این فشارها پایدار نخواهد بود و آمریکا بالاخره تسلیم اراده ملت ایران خواهد شد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر گفت: بدترین خبر برای ما در شرایط فعلی جامعه، خبر تعطیلی یک واحد تولیدی در کردستان است و اینکه مسئولی بخواهد با بروز کوچکترین مشکل، در مسیر تعطیلی یک واحد تولیدی قدم بردارد به هیچ وجه قابل قبول نیست و از نظر ما تعطیلی یک واحد تولیدی هرگز راه حل مشکل نبوده بلکه مشکلاتی جدید را دامن‌گیر جامعه خواهد کرد.

وی به تعبیر «عمر انقلابی جنگ‌افزار» در حوزه عمل نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: هر جنگ‌افزاری یک عمر مفید دارد ولی از آنجا که ما برای تأمین نیازهای دفاعی خود همواره با تنگناهایی مواجه بوده‌ایم تلاش شده که «عمر انقلابی جنگ‌افزار» به جای «عمر مفید» در بهره‌گیری از تسلیحات لحاظ شود و برکات این کار بسیار چشم‌گیر بوده و لازم است چنین دیدگاهی به یک الگوی رفتاری در سایر حوزه‌ها تبدیل شود و از حداقل امکانات بیشترین بهره را ببریم.

وی به وظایف بانک‌ها در شرایط سخت اقتصادی مردم کردستان اشاره کرد و افزود: بانک‌ها در کردستان به هیچ وجه نباید به گونه‌ای عمل کنند که مردم را ناامید کنند چرا که اگر قرار باشد بانک‌ها و یا هر کدام از دستگاه‌های اجرایی در طول یک روز کاری حتی باعث ایجاد نارضایتی یک شهروند شوند چه بسا همان یک نفر نارضایتی خود را به گونه‌ای بروز بدهد و مشکلاتی را در جامعه به وجود آورد بنابراین مسئولان باید با دقت، عملکرد کارکنان خود را رصد و از تولید کوچکترین نارضایتی جلوگیری کنند.

سردار رجبی با اشاره به برخی فعالیت‌های مخرب در راستای تحریک مردم به نافرمانی مدنی تصریح کرد: کسانی که کردستان را به صورت مبنایی و نه سطحی می‌شناسند به این نکته اذعان دارند که هوشیاری مردم در مقاطع مختلف اثرگذارترین عنصر برای پشت سر گذاشتن مشکلات بوده است.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی سپاه در پاسداری از نظام گفت: هم خدمات انجام شده در استان و هم کم‌کاری‌ها را رصد می‌کنیم و برای کمک به تحقق مطالبات برحق مردم کردستان، هرجا لازم باشد به وظیفه انقلابی خود عمل خواهیم کرد.

در این دیدار، عیسی حسین‌زاده گزارشی از عملکرد بانک تجارت در استان کردستان در دوره مسئولیت خود از 15 بهمن‌ماه 97 تاکنون را ارائه کرد.

بدترین خبر برای ما در شرایط فعلی جامعه، خبر تعطیلی یک واحد تولیدی در کردستان است/بانک‌ها در کردستان به هیچ وجه نباید به گونه‌ای عمل کنند که مردم را ناامید کنند/برای کمک به تحقق مطالبات برحق مردم کردستان، هرجا لازم باشد به وظیفه انقلابی خود عمل می‌کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار