استاندار کرمانشاه گفت: محرومیت زدایی و رسیدگی به قشر مستضعف یکی از دستاوردهای بسیار ارزشمند و عظیم انقلاب اسلامی و یادگارهای حضرت امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۷۶۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 17 July 2019

 

به گزارش خبرنگار تابناک ،  بازوند استاندار کرمانشاه سه شنبه ۲۶ تیرماه در آیین بهره برداری از ۶۰ واحد مسکونی در مناطق محروم شهرستان‌های سنقر، درودفرامان، ماهیدشت و هرسین که توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و با مشارکت کمیته امداد ساخته شده؛ اظهار داشت: محرومیت زدایی و رسیدگی به قشر مستضعف یک از دستآوردهای بسیار ارزشمند و عظیم انقلاب اسلامی و یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) است.

 وی بیان کرد : رهبر فرزانه انقلاب نیز با حساسیت بسیار موضوع محرومیت زدایی را دنبال می کنند و تمامی طرح ها همراه با قید محرومیت زدایی از سوی ایشان ابلاغ می شوند.

بازوند ادامه داد:  تاکید ویژه دولت و دیگر مجموعه های نظام نیز بر برمحرومیت زدایی و رسیدگی به اقشار ضعیف است.

وی گفت: ساخت خانه و سرپناه برای خانواده های محروم در این شرایط دشوار تحریم ها، یک کار بسیار ارزشمند و خداپسندانه است که توسط سپاه نبی اکرم (ص) و با مشارکت کمیته امداد انجام شده است.

به گفته مقام ارشد استان کرمانشاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد خدمات بسیار فراوانی در بازسازی زلزله انجام دادند و در ساخت خانه هایی که به آن ها محول شده بود عملکردی فوق العاده از خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار تابناک ،این آیین با حضور سردار حزنی مشاور فرمانده و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) و معاونین رئیس کمیته امداد کشور در روستای زینلان از بخش سرفیروزآباد برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار