مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مقاوم بودن این پل بیان کرد: اسکلت و سازه پل مشکلی ندارد بلکه در بارش های امسال بعلت عبور لوله آب شرب و برداشت های غیرمجاز از سطح رودخانه تنها رانش و تخریب در محدوده دیوار حائل رخ داده است.
کد خبر: ۷۶۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 17 July 2019
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی تقاطعو پل دو طبقه مهریان به سمت یاسوج، سی سخت و اقلید طی دو ماه آینده خبرداد.
«عبدالمجید نژاد صفوی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هزینه راه سازی در این استان سنگین است.
وی اظهارکرد: 500 کیلومتر راه روستایی در استان در دست ساخت داریم .
آغاز عملیات اجرایی راه ارتباطی 17 روستا
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی راه ارتباطی 17 روستا در دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه که در اطراف محور "پاتاوه – دهدشت" قرار دارند با اعتباری بالغ بر 10میلیارد تومان ازی سوی دفتر مقام معظم رهبری شروع شده است.
نژادصفوی تصریح کرد: با توجه به همکاری و مساعدت پیمانکاران در حوزه راهسازی استان پروژه متوقف نداریم.
وی ادامه داد: 185پروژه بزرگ و کوچک در حوزه راه استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پروژه های راه استان با توجه به شرایط اقتصادی مشکل اعتباری دارند، بیان کرد: میزان پروژه ها و اعتبارات استان واقعا تناسبی با هم ندارند که برای تامین اعتبار نیازمند توجه بیشتر هستیم.
نژاد صفوی بیان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه خوبی در حوزه راه این استان اندیشیده است.
وی تاکید کرد: بیش از 6 هزار کیلومتر راه در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که بیش از 4هزار کیلومتر از این میزان روستایی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح مهریان به سمت یاسوج، سی سخت و اقلید طی دو ماه آینده آغاز خواهد شد.
نژاد صفوی اظهارکرد: مشاور این پروژه انتخاب شده و برآورد اولیه بهسازی این پروژه بالغ بر 10 میلیارد تومان اعتبار است که بصورت پل دو طبقه اجرا خواهد شد.
بهره برداری کامل پل سوم بشار طی دهه فجر
وی ادامه داد: پل سوم بشار یاسوج تا دهه فجر امسال بطور کامل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مقاوم بودن این پل بیان کرد: اسکلت و سازه پل مشکلی ندارد بلکه در بارش های امسال بعلت عبور لوله آب شرب و برداشت های غیرمجاز از سطح رودخانه تنها رانش و تخریب در محدوده دیوار حائل رخ داده است.
نژاد صفوی اضافه کرد: قرار بود که لوله آب انتقال داده شده در محدوده این پل جابجا شود و تاکنون محقق نشده که امیدواریم تا قبل از رسیدن فصل بارش ها این لوله جابجا شود تا مشکلات دیگری را شاهد نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار