از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی؛
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان، از اجرای 212 پروژه در40 حوزه آبخیز با تأمین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی طی سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 15 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان، از اجرای 212 پروژه در 40حوزه آبخیز با تأمین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی طی سال جاری در این استان خبر داد وگفت: با اجرای این سازه ها علاوه بر حفظ وتقویت خاک به تغذیه سفره های اب زیرزمینی هم کمک چشمگیری می شود که تاثیر مهمی در زندگی جوامع محلی خواهد د اشت.

به گزارش پایگاه خبری منابع طبیعی هرمزگان ابراهیم جعفری تختی نژاد اظهار داشت: این میزان پروژه، در مساحت 223هزار هکتار و در 40 حوزه آبخیز، در سطح شهرستان های استان هرمزگان در حال اجراست.
وی تصریح کرد: برای اجرای این تعداد پروژه، 124 میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بخش آبخیزداری و آبخوان داری این استان اختصاص یافته است.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان هدف از اجرای این پروژه ها را كنترل فرسايش خاک، كنترل و مهار سيلاب‌، توسعه و تقويت پوشش گياهي در شيب هاي ناپايدار به منظور كنترل هرز آب‌ها، تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی خصوصاً در دشت‌های استان و مبارزه با كم آبي و کاهش پیامدهای ناشی از خشکسالی در هرمزگان بیان کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار