مدیر امور منابع آب شهرستان لنگرود از انجام بیش از 180 کیلومتر لایروبی برای تامین نیاز آبی سال زراعی جاری در شهرستان لنگرود خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 14 July 2019

 

تابناک / به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "قربانعلی پورمسیب" گفت: علاوه بر لایروبی رودخانه‌ها، در منطقه اطاقور و بخش مرکزی شهرستان لنگرود، 22 سردهنه احداث نمودیم تا کار آبرسانی با سهولت بیشتری در شهرستان انجام شود.
مدیر امور منابع آب شهرستان لنگرود، همچنین از تعمیر و راه‌اندازی 32 ایستگاه پمپاژ قدیم و جدید در پاپکیاده و خالکیاسر خبر داد و افزود: علاوه بر 17 حلقه چاه که راه‌اندازی و در اختیار کشاورزان قرار داده شده است، حفر هفت حلقه چاه جدید نیز به‌منظور رفع دغدغه‌های کشاورزان سنتی آبخور برای بهره‌برداری در سال زراعی جاری انجام شد.
پورمسیب گفت: امسال برای اینکه در شهرستان لنگرود با مشکل آبی مواجه نشویم تعداد 42 پهنه آب‌بندان را نیز مهیا و آبگیری نمودیم که کشاورزان لنگرودی از موهبت وجود آنها نیز بهره بردند.
مدیر امور منابع آب شهرستان لنگرود همچنین اظهار داشت: وجود سدهای لاستیکی پهلوان بست کومله و گالش کلام نیز امسال کمک شایان توجهی به تامین و تنظیم آب مورد نیاز زراعی کشاورزان شهرستان کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون هیچگونه مشکلی در لنگرود برای تامین آب مورد نیاز کشاورزی در سال‌جاری زراعی نداشته‌ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار