نفرات برتر المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی خوزستان در هر دو بخش آقایان و بانوان معرفی شدند.
کد خبر: ۷۶۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷ 13 July 2019

 

جلال دریس، سرپرست هیات قایقرانی استان اظهارکرد: این مسابقات روز گذشته (جمعه) با حضور 84 ورزشکار رده سنی ۱۰ تا ۱۶ سال از شهرستان‌های اهواز، آبادان، دزفول، خرمشهر، ماهشهر و شهربندرامام در اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد:‌ در تورينگ ٥٠٠ متر آقايان، دانيال جميل‌زاده، رضا شيخی و اميررضا ساسان هر سه از منطقه آزاد اروند به ترتیب اول تا سوم شدند و در كاياک ٢٠٠ متر نیز ابوافضل خراوندی و مجيد بِشمه هر دو از دزفول و اميد قنواتی از ماهشهر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

سرپرست هسات قایقرانی خوزستان گفت: در تورينگ ٢٠٠ متر بانوان نیز نگين كريمی از اهواز، غزل محمودی‌نيا از ماهشهر و مليكا ساسان از منطقه آزاد اروند به ترتیب در رده‌هیا اول تا سوم قرار گرفتند و در كاياک ٥٠٠ متر، سوگند رياحی از اهواز، الهه ستوده از سازمان بنادر و فاطمه رفاشی از اهواز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خد اختصاص دادند.

وی درباره هدف از برگزاری این مسابقات نیز عنوان کرد: باتوجه به ظرفیت‌های آبی استان و همچنین وجود استعدادهای بالقوه برگزاری چنین مسابقاتی در ردهای نوجوانان و جوانان باعث ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، پرورش و رشد ورزشکاران خواهد بود.

دریس گفت: در پایان این مسابقات نیز با حضور آقای ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و آقای نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان، مدال‌های ورزشکاران برتر اهدا شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: قایقرانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار