رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان با بیان اینکه سنجش سلامت نوآموزان عشایری از این هفته آغاز می‌شود، گفت: امسال یک هزار و 800 نوآموز بدو ورود به پایه اول و یک هزار و 500 تا یک هزار و 700 نوآموز پیش دبستانی باید سنجش شوند.
کد خبر: ۷۶۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 13 July 2019

حمید قنبری اظهار کرد: برای آغاز سنجش سلامت نوآموزان جلساتی برگزار و تفاهم‌نامه‌ای نیز در این زمینه امضا شده است. سنجش سلامت همه نوآموزان عشایری به صورت صد درصد رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: سه پایگاه سیار سنجش سلامت عشایری برای این نوآموزان در نظر گرفته شده است. البته این پایگاه‌ها هنوز فعال نشده‌اند. امیدواریم با تجهیز این پایگاه‌ها، بخشی از نوآموزانی را که در قشلاق هستند، سنجش کنیم.

رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: با بازگشت سایر نوآموزان که در مناطق ییلاقی هستند، سنجش سلامت آن‌ها نیز انجام خواهد شد. البته ما تلاش می‌کنیم با استان‌هایی مانند همدان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد که نوآموزان عشایری اغلب برای ییلاق به این مناطق می‌روند نیز هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم تا اگر نوآموزان ما برای سنجش سلامت به این استان‌ها مراجعه کردند، سنجش سلامت آن‌ها همان جا انجام شود.

قنبری تصریح کرد: سنجش سلامت نوآموزان عشایری از این هفته آغاز می‌شود و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت. امسال یک هزار و 800 نوآموز بدو ورود به پایه اول و یک هزار و 500 تا یک هزار و 700 نوآموز پیش دبستانی باید سنجش شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار