معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تسهیلات مصوب کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به 136 واحد تولیدی این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۶۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 13 July 2019

پرداخت تسهیلات به 136 واحد تولیدی سمنان

حشمت‌الله عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: وزرای دولت در وزارتخانه‌های مختلف به‌طور مرتب به استان سمنان سفر می‌کنند و سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان در قالب یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استانداری سمنان در آینده نزدیک انجام می‌شود.

وی در تشریح فعالیت‌های کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تا الآن نزدیک به 53 جلسه رسمی در قالب این ستاد برگزار شده است، تصریح کرد: این جلسات خروجی‌های خوبی برای رفع موانع تولید داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه قریب به دو هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولید در استان سمنان اختصاص یافته است، اضافه کرد: از این مبلغ، نزدیک 800 میلیارد تومان پرداخت شده است.

عسگری با بیان اینکه این تسهیلات به 136 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شده است، اظهار کرد: فعالیت کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در رفع مشکلات کارخانه‌ها و مراکز صنعتی همچنان ادامه دارد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار